zaterdag 12 januari 2013

Challenge | Day 3: Yellow nails.

Het is alweer tijd voor dag drie van de 31 days Nail challenge. Vandaag heb ik, alweer, voor een diertje gekozen. Nou welk dier is geel en schattig? Een badeendje! Niet echt een dier natuurlijk, maar wel schattig! Ik heb het weer op één nagel gedaan en als jullie verder klikken kunnen jullie zien hoe ik hem heb gemaakt. x


Zoals ik net al zei heb ik gekozen voor een badeendje en de rest van mijn nagels is geel. Ik heb deze nagels gemaakt met behulp van een tutorial van Cutepolish, een meisje met veel leuke en makkelijke tutorials. (klik hier voor de rubber duck tutorial!)

Sorry voor de slechte foto, het was al schemerig toen ik deze foto nam, maar 's ochtends was het oog uitgelopen..

Ik heb alle nagels op mijn ringvinger na geel gelakt, met 95 Wanna Be Your Sunshine van Essence. Het eendje heb ik in dezelfde kleur geel gedaan. Ook heb ik weer mijn, inmiddels welbekende, Izgo nagellak pennen gebruikt om het oog te maken. Als snavel heb ik de oranje nagellak uit het Action setje gebruikt. De blauwe achtergrond is een lichtblauwe Essence kleur (vaste assortiment), waarvan ik de naam niet meer kan vinden en 'het water' is een limited edition kleur uit de You Rock!-collectie, genaamd 05 Speed of light blue.


Zoals in de tutorial al is te zien begin je met een stip als hoofd en een stip als lichaam. Daarna een klein stipje als staart en die verbind je met elkaar en vul je in met geel. Daarna maak je een klein oranje driehoekje of streepje als snavel en als laatste het oog; een zwarte stip met een kleiner wit stipje. Jammer genoeg uitgelopen op deze foto. Dan nog wat grote stippen als water en klaar!

Wat vinden jullie van mijn creatie?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!