woensdag 9 januari 2013

Challenge | Day 2: Orange nails.

Het is alweer tijd voor dag twee van de 31 day Nail challenge. Vandaag tijd voor oranje nagels en net als gisteren geen basic oranje nagels.. Nee, ik heb er weer een leuke nail art van gemaakt! Vandaag weer een dierenprintje, die al echt nog eens wou proberen.. Klik verder voor mijn creatie. x


Zoals op de vorige foto al te zien is, heb ik gekozen voor een vlinderprint / vlindervleugel. Ik heb hem gemaakt met een tutorial van Beautylab.nl. Klik hier voor de tutorial.


Ik heb weer op één nagel een nail art gemaakt. Ik heb eerst overal twee lagen oranje nagellak op gedaan uit het setje van de Action mini lakjes. Daarna heb ik mijn Izgo pennen er weer bij gepakt en de tutorial gevolgd. Eerst het buitenste lijntje, daarna de hele lijnen en daarna nog de drie halve lijntjes. Daarna nog wat witte stipjes, ook gemaakt met mijn Izgo pen.


Wat vinden jullie van mijn creatie?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!