zaterdag 5 januari 2013

Challenge | 31 days NAIL challenge.

Zoals de mensen die me wat langer volgen wel weten, heb ik vorig jaar de 30 days of inspiration challenge gedaan. Ik heb daarvan alleen niet de laatste twee opdrachten gedaan, hierover komt straks meer uitleg. Maar ik ga beginnen aan een nieuwe! De 31 days Nail challenge! Een challenge die in december door verschillende beautybloggers is gedaan. Vandaag dag 0; de introdag! x


Ten eerste zal ik even uitleggen waarom ik de vorige challenge niet helemaal heb afgemaakt. Ik heb de laatste twee opdrachten overgeslagen. De ene opdracht was: 'waarom je leeft' en de tweede 'kijk terug de opdrachten en kijk hoeveel je bent veranderd'. Bij de eerste opdracht kwam er alleen maar negatief gebrabbel uit. Ik heb deze opdracht 8 keer opnieuw gemaakt en bij allemaal dacht ik 'dit ga ik niet online zetten.' en toen heb ik het opgegeven. En de tweede is gewoon raar om nu nog te doen, aangezien ik in januari ofzo al ben begonnen met deze challenge en ik zelf ook wel weet dat ik veranderd ben, maar ik dat helemaal niet wou. Ja, dit klinkt misschien wat onbegrijpelijk, maar ik ga hier niet verder op in. Ik ben er gewoon klaar mee.

En dan nu de nieuwe challenge...


Het is een gevarieerde challenge. Eerst komen wat 'simpele' kleuren, daarna wat patroontjes en als laatste de inspiratie nail arts. Ik verklap nu al dat de eerste 10 dagen geen simpele kleurtjes worden, ik ga dit groots aanpakken, met allemaal leuke nail arts!

Ik ga weer net als vorige keer om de twee dagen een challengedag doen. Dit vond ik niet te veel en niet te weining. Laat het me weten wat jullie van deze dagen vinden, moet het vaker of juist minder? Ik zal er rekening mee houden!

Ik heb er heel veel zin in, omdat ik de laatste paar weken mijn nagels wat verwaarloost heb en dat nu gewoon niet meer kan. Over twee dagen komt de eerste challenge online.

P.S. Misschien hebben jullie het al gezien, maar ik heb nu ook een speciale banner aan de zijkant waarmee je bij alle challenge opdrachten van deze en vorige keer kan komen!

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!