zaterdag 12 januari 2013

Beauty | Review smoothie. #2

Omdat ik een hele tijd niet had geblogt is mijn review kastje wat gaan overstromen.. Er zullen nog wel meer review smoothie's komen. Maar voor vandaag heb ik gekozen voor twee soorten oogschaduws. Een vloeibare oogschaduw van LookX en twee oogschaduws van Make-Up Studio. Klik verder voor de reviews. x



Links: Make-Up Studio Eyeshadow Refill 07
Rechts: Make-up Studio Eyeshadow Refill 410

Laatst onder een visagie les, zei de lerares ineens: 'Kijk, hier is een bak met oogschaduw, zoek er allemaal maar twee uit.' Omdat ik veel kleuren al heb (van andere merken), was het nogal moeilijk om een kleur te vinden die ik nog niet had. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een turquoise en een mint kleurtje. Beide kleuren had ik nog niet. 


Beide kleuren zijn goed gepigmenteerd, maar wel wat brokkelig. De oogschaduws zijn ook nat te gebruiken, wat ik nog niet heb geprobeerd. Ze kosten ook flink wat.. Op het kaartje dat er op geplakt zat, stond 3 euro, maar deze kwamen uit een groothandel. Als je ze zelf via internet wil kopen ben je snel €7,- kwijt. Iets wat ik niet snel over zou hebben voor een mono oogschaduw.

LookX Liquid Eyeshadow in 04 Leye (Goldbrown?)

Als mijn moeder naar de kapper is geweest komt ze vaak met een 'probeer product' thuis. Zo kwam ze laatst thuis met een LookX Liquid Eyeshadow, die ik mocht proberen, omdat zij toch nooit oogschaduw draagt. 

 


De oogschaduw komt er uit als je aan de achterkant draait. Het komt uit een klein gaatje dat in het harde sponsje zit. Wat wel een probleem is dat er eerst heel lang niks uit komt, ook al draai je heel lang, en daarna komt ineens super veel er uit en dan houd het ook niet meer op met leeglopen..


Het is een bruin-koperachtige kleur met veel glans, maar geen shimmer. Op je ooglid is hij erg naturel. Helemaal rechts zie je hoe hij uit het 'flesje' komt, en daarna heb ik links geveegd en daarna nog in het midden. Zoals je ziet is hij goed gepigmenteerd. Ook gaat hij niet in je arcadeboog zitten zoals met sommige mouse oogschaduws gebeurt. 
Deze oogschaduw is te koop voor €18,95. Dan valt de MUST oogschaduw nog mee.. Deze zal ik ook niet zo snel zelf kopen.. 

Kenden jullie deze oogschaduws al?

1 opmerking:

  1. Fijne reviews! Die oogschaduw's lijken me best fijn, maar €7 voor zo'n mono oogschaduw is inderdaad best veel. En die oogschaduw van LookX vond ik er in het begin heel raar uitzien, maar de pigmentatie is toch wel heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!