donderdag 31 januari 2013

Beauty | Nieuw Essence assortiment.

Voor de meeste is het waarschijnlijk al bekend: Essence gaat, net als Catrice, het hele assortiment in februari vernieuwen. Veel dingen zijn al in de uitverkoop, maar natuurlijk komen er ook nieuwe dingen voor in de plaats. Bereid je voor op een lange blogpost, want er komen flink wat producten bij! Ik neem nu alleen de producten door die in het 'eerste schap' zitten, willen jullie ook de nieuwe producten uit het tweede schap weten, laat het me dan even weten, dan maar ik daar ook een blogpost over! x



001 Irresistible green | 002 Irresistible purr-ple | 003 Irresistible first love | 004 Irrestistible caramel cream

005 Irresistible Blue | 006 Irresistible Mermaid kiss | 007 Irresistible smokey eye | 008 Irresistible Vanille Latte | 009 Irresistible Chocolates

65 Skeye & Sand | 66 Peppermint Ice cream | 67 Forest fairies | 68 Strawberry ice cream | 69 Here I am!

13 Love, laugh, lime

03 Dance 'till dawn | 04 Already midnight?

23 Love me lavender

13 Pepper & Mints | 14 Toffee & sweets


I love extreme crazy volume mascara | Maximum length mascara | All eyes on me waterproof multi-effect mascara | Stays no matter what 24h waterproof volume mascara

Stays no matter what 24h waterproof eyeliner pen

Midnight black | Stunning brown | Smokey grey




02 Deep Red | 03 Flashy apricot | 01 Hot red | 04 Pink exposed

Velvet Rose | Smooth Berry | Soft nude | Silky red

Pretty Witty

Dazzle glow

Flattering nude | Flirty pink | Glow neon glow!






Flashy pumpkin | That's what I mint | Miss Universe | Prom-Berry | Upper green side | We rock the green | Hello Marshmallow!

Mit claim | Peach & Cream

Ik ben echt benieuwd naar de Make-up sponge en de 3D oogschaduws. Waar zijn jullie nieuwsgierig naar?

1 opmerking:

  1. ik ben best wel benieuwd naar de bb cream.
    bij ons bij de kruidvat is het nog niet vernieuwd
    ik sta nog steeds te wachten...
    ik vond dit een leuk artikel!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!