woensdag 7 november 2012

Tag | I have done this.

Er is weer een nieuwe tag in het land! Er zijn al verschillende Try before you die tags, eergisteren was het nog een opdracht van de 30 days challenge, maar nu het tegenovergestelde: I have done this. Dingen die je al hebt gedaan en genoeg mensen nog nooit hebben gedaan! Whoee! I'm exited! Klik snel verder om te zien wat ik heb gedaan en jij misschien wel niet. x



Tuurlijk heb ik dit geprobeerd! Ik ben namelijk als sinds februari pescotariër (geen vlees en gevogelte, wel vis). Ook heb ik hem à la big mac en dan met een vega hamburger in plaats van een vlees hamburger. 

Jaa, mijn eerste Starbucks weet ik nog als de dag van gisteren.. Het was in London op vakantie. Ik moet eerlijk zeggen, niet een echte koffie, want dat lus ik niet, maar wel een frappachino en de limited limonades die er toen waren met vers fruit. 

Op dit moment heb ik het zelfs nog in mijn haar! Roze met paars. En als die spoelingen er uit zijn heb ik nog een aubergine kleurige ombre. 

Dit heb ik ook al vaak genoeg gedaan.. Het ging er zelfs bijna niet meer uit!

Whoehoee! Ja, ik heb ook zo'n hoedje op mijn kast liggen! En ik heb ook een school diploma in de kast liggen.

Dit heb ik al vaker dan een keer gedaan. Met school heb ik al een paar keer ballonnen opgehaald met een win-actie en wie zijn ballon het verste was gekomen won. Mijn ballon is jammer genoeg nooit terug gevonden, maar ik ken mensen waar hij in Polen was gevonden..


In London lopen deze lieve beestjes gewoon los door het park en zijn helemaal niet zo schuw. Super lief!

JAAAA! Hahaha, ik hou van bakken en dat gaat niet altijd zonder risico.. Ik heb dit zelfs wel vaker gedaan, vooral vroeger toen ik nog klein was..

Jaa, dat is alweer een paar jaar geleden. Wij zijn een keer een lang weekend naar Disney Land Parijs geweest met de hele familie. 

Wat hebben jullie allemaal al gedaan?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!