zondag 18 november 2012

Personal | Persoonlijk praatje.

Een weekje stilte.. Wat is dat nou? Nou, dat heet een bloggersdip. Ik zit lange dagen op school, ben bij thuiskomst doodmoe, omdat ik ook niet helemaal fit ben en dan werk ik op mijn vrije dagen nog eens hele dagen. Tja, dat werkt niet echt mee he..
Ik heb al een paar keer geprobeerd om een blogpost te schrijven, maar het lukte gewoon even niet en dan gingen ze weer de prullenbak in.. Er komt alleen chagrijnig gebrabbel uit en ik wist ook gewoon niks om over te schrijven en als ik net iets wist had ik geen tijd om het uit te werken dus werd het idee weer vergeten.. Ik heb nu weer wat ideetjes opgespaard (en opgeschreven) en ik heb ook weer goede moed om te gaan bloggen. Hopelijk hou ik het nu weer wat langer vol, want het leven gaat gewoon door..

1 opmerking:

  1. ik heb ook wel eens van die dagen dat ik totaaaal geen inspiratie heb en dus in een bloggersdip zit. maar dat heeft iedere blogger geloof ik wel, dus maak je niet druk!

    P.S ik heb een winactie op m'n blog, misschien lijkt het je leuk om mee te doen? http://goldenmustaches.blogspot.nl/2012/11/winactie-moustache-oorbellen.html

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!