maandag 19 november 2012

Personal | My photo life. #13

Twee weken geleden heb ik voor het laatst een My photo life gemaakt en dat betekend dat het weer  tijd is voor een nieuwe! Ik heb de afgelopen tijd weer een paar leuke foto's gemaakt die ik vandaag weer met jullie ga delen. Volgens mij zij het vandaag weer eens wat meer dan de vorige keren. Lekker afwisselend, van voedsel tot dagelijkse bezigheden. Klik verder om de foto's te bekijken. x



Ik weet niet meer waar, maar ik zag dit handige dingetje ergens. Een pennen, plakband en memo houdertje. En ook nog eens een super leuke!

Smssen met vriendjelief. Multicultureel.. Eigenlijk zijn we beide gewoon 100% nederlands, maar hee, who cares?

Super chips! Deze waren echt bijna even groot als mijn hele handpalm!

11-11 11:11! 

Vorige week dacht ik dat ik mijn sleutel daar ergens binnen lag en ik alleen thuis was.. Een kwartier gelopen naar kennissen voor de reserve sleutel.. 's Avonds kwam ik er achter dat ik gewoon mijn sleutel in het voorvakje had.. Zucht..

Ik zou mijn tas pakken om naar school te gaan en toen was de kat in mijn tas gaan zitten! Hij had zeker zin in een lekkere beautybehandeling.. 

Donderdag hadden we weer visagie, deze week moeseten we onszelf opmaken met een naturelle manier (allemaal zelfde methode), ook werden we op de foto gezet.. Dit is een van de (leukere) foto's...

En dit de tweede! Hij is wat onscherp geworden omdat het een printscreen is, maar hij is nog best leuk gelukt!

Wat vinden van mijn foto's?

4 opmerkingen:

  1. Ahaha heerlijk om lekkermulticultureel te zijn met je vriendje hihi! En de laatste foto is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, jou kat is lief! En jouw haar is erg leuk met die dip dye!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!