dinsdag 6 november 2012

Personal | My photo life. #12

Eigenlijk was het gisteren alweer zo ver, maar omdat het toen weer challengedag was, is het een dagje uitgesteld: my photo life. Een blogpost die ik eens in de twee weken schrijf met de foto's die ik in afgelopen twee weken heb gemaakt en via Twitter (met behulp van Instagram) met jullie heb gedeeld. Ik heb weer wat foto's voor jullie klaar staan. Klik verder om de foto's van afgelopen twee weken te bekijken. x



Twee weken geleden was mijn vader jarig. 50 jaar alweer! Op zijn werk hadden ze dit leuke bord op gehangen, omdat hij zelf met mijn moeder in Griekenland zat..

Een monster onder het bed! Ik zat achter de kat aan en voor het eerst in tijden kroop hij weer eens onder het bed van mijn ouders.

Voedselfoto: Wokgroente met opgebakken aardappels met peterselie en bouillon en een vegetarische schnitzel. 

Whop whop whop..

Ik logeerde in de vakantie met onze hond bij mijn opa en oma. Hij lag op de bank in een nogal rare houding.. En nee, er lag niks op de grond. Hij ging vrijwillig zijn nek breken..

Omdat ik mijn laptop niet mee had, maar een mobiele update. 

De kat zat voor het raam te miauwen, dat deed me een beetje denken aan de Simpel reclame; 'Maaaaaaam, de deur is dicht, maaaaaam!'

En de maandag na de vakantie kwamen mijn ouders terug. Mijn vader dacht stiekem dat hij er onder uit zou komen door op vakantie te gaan, maar bij thuiskomst stond deze Abraham pop in de tuin met het bord dat op zijn werk stond. Even een korte uitleg: hij is badmeester, vandaar de tekst en de pop. 

Elke keer als de 28ste op een zondag valt, krijg ik mijn beltegoed veel te laat binnen. Het gaat automatisch via Hollandsnieuwe, maar de service is dus niet altijd even goed.. 

Woensdag was ik mijn mapje van praktijk vergeten, donderdagochtend zou ik hem pakken en toen kon ik hem nergens vinden. Na de hele donderdagavond te hebben gezocht vond ik hem eindelijk in mijn laptoptas. Het was zo'n beetje het belangrijkste mapje van de opleiding, omdat alle behandelingen er in staan met de aftekenlijst. Ik vond dat ik wel een schouderklopje verdiende. 

Ik ging mijn kamer opruimen en vond weer alle 13 delen van Hoe Overleef Ik-serie. Geen idee wat ik er mee ga doen, ik denk aan verkopen, maar ik hoor van iedereen dat ze het er niet mee eens zijn..

Ik ging mijn kamer opruimen. Een stukje leeg tapijt. Whoehoe! Hij is nu helemaal af en binnenkort komt er een roomtour voorbij. 

Wat vinden jullie van mijn foto's?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!