maandag 5 november 2012

Personal | 30 days of inspiration.

Vandaag een challenge dag waar ik weer niet zo veel mee kan. Dus weer een korte blogpost vandaag.. Vandaag is de opdracht namelijk: Your definition of love. Tja, wat moeten we daar nou weer mee? Wel een leuk nieuwtje: het is alweer dag 26! Nog 4 te gaan! Het ging toch wel snel de afgelopen weken, terwijl er eerst maar geen einde aan kwam.. Maar op naar de opdracht van vandaag.. x



Dit vind ik wel een hele mooie. Als je maar samen bent, maakt niet uit waar. 

Ook belangrijk. Je partner mag nooit, maar dan ook echt nooit de baas over je zijn. 

Als je iemand hebt, moet je daar ook bij blijven en niet ineens naar een ander toe gaan. 

Hem missen als hij er niet is en altijd bij hem willen zijn. En als hij er niet is 24/7 aan hem denken.

Wat er ook gebeurd, je moet altijd voor elkaar klaarstaan. Altijd. 

Je hoort elkaar niet te veranderen in een relatie, dus je moet elkaar accepteren. Dus als je het gevoel hebt dat er wat mist, dan is hij niet geschikt voor je.

Echte liefde kan echt wat hebben en alle ruzie's worden opgelost. Maar als je te veel ruzie hebt is het ook weer niet goed..

Jammer genoeg hoort dit er ook bij. Als bijvoorbeeld de ruzie's geen pijn doet, hou je dan wel echt van hem? Maakt het je dan niks uit als je hem kwijt kan raken?

Altijd. Altijd altijd altijd! Laat elkaar echt nooit in de steek! Dat vind ik denk ik wel een van de belangrijkste. Maar natuurlijk moet je het ook aan elkaar durven te vertellen, wat nog belangrijker is: vertrouwen.

Ja, dit komt waarschijnlijk waarom deze opdracht zo moeilijk is.. Het is gewoon niet te beschrijven!

Wat vinden jullie het belangrijkste aan liefde? Gaat het jullie om het uiterlijk of om het innerlijk? Ik vind vooral innerlijk belangrijk en uiterlijk speelt een kleinere rol.

1 opmerking:

  1. Leuke post!
    Het belangrijkste aan liefde vind ik dat ik mezelf kan zijn bij iemand en dat diegene lief voor me is, me aan het lachen kan maken en voor me klaar staat. Gelukkig heb ik dit helemaal gevonden in Vriendlief :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!