dinsdag 20 november 2012

Personal | 30 days of inspiration.

Het is alweer tijd voor de op een na laatste challenge dag. Wat vinden jullie? Moet ik hierna weer een andere challenge doen of gewoon doorgaan met mijn standaard blogposts? Vandaag dus tijd voor de 29ste dag; What you live for. Tja, hoe kan je daar nou op antwoorden? Nou ik heb het geprobeerd.. Klik verder voor mijn creatie. x

Tja, wat zullen we hier nou op zeggen. Ik leef om te leven. YOLO!
Nee, ik heb eigenlijk geen idee.. Ik ben er gewoon en daar moet ik maar mee leven.

Ik leef gewoon onder het motto: we zien wel. Ook komt 'het komt wel goed schatje' vaak door mijn hoofd. Ik kijk te veel tv, ik weet het, maar ik vind het wel leuk en pakkend.
Ik zie altijd wel wat er komt. Ik pak het aan zoals het me word verteld, geschreven staat of zoals ik zelf denk dat het beste is.


Ik ben een gevalletje 50/50. Het ene deel van mijn leven heb ik zoiets van 'who cares. Het komt wel goed. We zien wel.' en het andere moment ben ik een stresskip 'ik heb het nog niet af! Dit gaat nooit lukken! Shit shit shit!'. Tja, door het relaxde stel ik soms (KUCH KUCH) wat uit.. Hierdoor ontstaat soms flink wat stress.

Tja, meer kan ik er echt niet van maken..

Waar leven jullie voor?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!