zondag 11 november 2012

Personal | 30 days of inspiration challenge.


Alweer een bijna de laatste dag! Hierna nog maar twee keer en dan is de 30 days challenge alweer voorbij. Vandaag is het een dubbele opdracht die toch op bijna hetzelfde antwoord heeft. Vandaag is namelijk de opdracht: A moment you remember being completely happy in and a description of why you believe you were. What is your definition of happiness? Oftewel: Een moment dat je herinnerd dat je helemaal gelukkig was en een beschrijving waarom je dat was. Wat is jouw definitie van geluk? Klik verder voor mijn antwoord. x

In deze challenge heb ik volgens mij wel vaker de eerste vraag beantwoord. Mijn favoriete dag is nog steeds 28 juni 2010. Maar omdat jullie dat verhaal nu al heel vaak hebben gelezen, heb ik vandaag besloten om een andere dag te kiezen. Vandaag neem ik mijn sweet sixteen: 1 juni 2012. Een dag die stiekem nog leuker was dan ik hoopte..


1 juni 2012. Mijn zestiende verjaardag. Ik was hele dag vrij, want ik had drie dagen ervoor mijn laatste examen gehad. 's Ochtends sliep ik lekker uit en daarna trok ik mijn nieuwe kleren aan. Ik ging naar beneden waar mijn zus zat, die voor me begon te zingen. Ik kreeg mijn cadeautjes van haar (nagellak) en deed het gelijk op. Tussen de middag kwamen mijn ouders terug van hun werk en kreeg ik ook hun cadeautjes. We gingen eten en boodschappen doen voor het feest 's avonds. Bij thuiskomst kwam mijn oma er ook net aan en even later twee kennissen. Nog meer cadeautjes en even later kwam een vriendin (die 's avonds niet kon) met nog een overdosis cadeautjes. Na gezellig te hebben gepraat ging mijn vriendin weg en haalde ik mijn grote vriendin Keetje van de bus. Ik had haar weer een paar maanden niet gezien en was dus super blij dat ze kwam. Vlak voor etenstijd gingen de kennissen weg en gingen we eten en kwam mijn opa ook. 
's Avonds rond half 9 kwam ineens mijn vriend eerder terug van een afspraak en kwam er nog een vriendin aan. We gingen lekker buiten onder ons afdakje van het tuinhuisje zitten en zoals ik hoopte (en stiekem al had verwacht) konden Keetje en de andere vriendin het super goed met elkaar vinden. We zaten met een warm 'kampvuur' en hebben een super gezellige avond gehad. 's Avonds hebben we met iedereen een wensballon opgelaten, die ook nog neerstortte in onze vijver, maar na nog een keer verder vloog. Mijn ouders gingen naar bed en wij gingen nog even rond 12 uur beginnen aan een film: Van God Los. Ondertussen viel iedereen ongeveer in slaap en werd de vriendin opgehaald en even later is mijn vriend ook naar huis gegaan. Keetje bleef bij me logeren en wij gingen ook maar eens naar bed, na ook al half in slaap te zijn gevallen.. 

Ik had alles gefilmd met mijn nieuwe camera, maar jammer genoeg wou mijn laptop dit niet afspelen, waardoor ik al het beeld kwijt ben. Gelukkig heb ik mijn gedachten nog. 


Ik denk dat mijn verhaaltje wel heeft laten weten wat blijheid voor mij is. Welk moment zullen jullie nooit vergeten omdat jullie zo blij waren?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!