zaterdag 3 november 2012

Personal | 30 days of inspiration.

Het is weer dag voor de 30 days of inspiration challenge. Pfoe, dag 25 alweer! Vandaag luidt de opdracht: Something you would do if no one stopped you or if you knew you wouldn’t fail. Sorry, wat? Oftewel: Iets wat je zou doen als niemand je zou stoppen of als je wist dat je niet zou falen. Soort Try Before You Die waar niemand het mee eens in? Okee.. Leuk? Dus een beetje dingen die ik wil doen, maar waarschijnlijk maar beter niet kan doen.. x




Dit lijkt me gewoon super vet om te doen. Of als een jongen dom doet een milkshake ofzo op mijn hoofd te doen, die dan er zo lekker afdruipt. Geweldig! Maar ik denk dat ik dit beter niet kan doen, aangezien ik er misschien wel een terug krijg.. 

Dit is gewoon niks voor mij, ook al lijkt het me super tof. Waarschijnlijk raak ik hem kwijt. Die kans is echt 99,9% aanwezig.. Ik raak namelijk super veel kwijt.. Deze week bijvoorbeeld een super belangrijk mapje voor school met alle behandelingen die we moeten kennen.. Gelukkig gevonden, maar misschien moet ik mijn kamer maar eens opruimen..

Surfen lijkt me echt super vet om te doen. Maar aangezien ik nogal een slecht evenwicht heb en de kans erg groot is dat dit een grote flop word, lijkt het me beter om niet te doen.. Kiten lijkt me trouwens nog vetter, maar alle materialen zijn nogal aan de dure kant..

Hahahaa, kom op dit lijkt iedereen vet om te doen! Waarschijnlijk word het bij mij een mega flop aangezien mijn zangtalent niet op een heel hoog niveau zit.. En verder heb ik ook geen talenten.. Saaaaai!

Als ik dit doe, woon ik misschien in een paleisje, maar dan heb ik geen geld meer voor meubels. Mijn droomhuis zou er ongeveer uit zien als op bovenstaande foto. Maar op de tweede plaats staat een gewoon flatje of appartementencomplex. Gezellig!

Het lijkt me wel leuk, maar als je bevriend bent zeg je altijd 'we blijven altijd contact houden!'.. Nou meestal is dit niet het geval. Meestal eindigt het met ruzie, dus ik snap waarom mensen het niet handig vinden en daar ben ik het helemaal mee eens. Misschien gemeen; maar misschien als ze dood zijn als een herinnering..

Leuk, maar ik heb liever een positieve reden dat mensen me kennen, maar dat lukt natuurlijk nooit met bijna iedereen in de wereld..

Wat is jullie try before you die?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!