zaterdag 10 november 2012

Fashion | Polyovre time. #4

Nog niet zo lang geleden heb ik een via de H&M paskamer app een variatie op Polyvore time gemaakt (wat ik waarschijnlijk vaker ga doen), maar nu heb ik weer eens een echte Polyvore time. Ik heb weer een paar outfits gemaakt met de Polyvore.com app, een app waarmee je kleding collages kunt maken. Ik heb weer vier totaal verschillende outfits voor jullie klaar staan, dus blijf vooral kijken! x



Black ripped. Toen ik deze blazer zag, wou ik er echt gelijk een outfit mee maken. Ik heb bij blazers altijd het gevoel dat ik me heel netjes kleed, maar deze vind ik wel heel stoer! Ik heb hem gecombineerd met een crossed shirt, gescheurde spijkerbroek, stoere laarsjes en een stoere tas. Om het af te maken een paarse riem, diamanten oorbellen en een zwarte ring. 

Pink Ribbon. Vorige maand stond in het teken van Pink Ribbon. Ik heb toen ook een speciale roze collage gemaakt, die ook nog bij elkaar past. Ik heb een roze blouse gecombineerd met een roze gevlekte broek, roze hakken en een Pink Ribbon ring en oorbellen. Om het af te maken een 'believe' armbandje. 

Owl City. Een lekker warme outfit voor dit weer. Een leuke trui met een uil, gecombineerd met een high-waisted jeans. Nee, ik bedoel hiermee niet dat de trui in de broek moet, nee, ik vind de trui er van voren wat cropped uit zien, dus dit is lekker warm. Om het af te maken lekker warme (nep) uggs en een stoere tas met leren armband, gouden ring en nerdie glasses. 

Classie. Ook weer een nette outfit voor dit koude weer. Ik heb gekozen voor een blauw jurkje met lange mouwen en die gecombineerd met een tribal legging. Afgemaakt met basic zwarte pumps, een zwarte clutch, diamanten oorbellen en een gouden armband. 

Wat vinden jullie van mijn outfits?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!