woensdag 21 november 2012

Fashion | Outfit of the day. #7

Afgelopen zondag had ik een verjaardag van mijn kleine neefje en ik had weer eens zin in een wat 'abnormale' look. Ik trok weer eens mijn kast open en wou mijn houthakkers overhemd weer eens aan. Waarmee zou ik die toch combineren? Ik heb hem lekker chic gecombineerd. Trouwens ook de eerste keer dat jullie mijn roze/paarse dip dye (die al half is uitgewassen) zien! Klik verder om mijn creatie te bekijken. x


Ik heb mijn houthakkers/boyfriend-blouse gecombineerd met een basic rokje, basic legging en basic zwarte hakken. Lekker basic! 

Blouse: H&M
Rokje: H&M (€4,95)
Legging: Hema (€3,99?)
Schoenen: Schoenenreus

De accessoires heb ik ook vrij basic gehouden. Ik heb een bruine haarspeld in gedaan en twee leren bruine armbandjes. Allemaal vakantie cadeautjes! En nog even een foto van mijn dip dye haar toegevoegd. 
Ik heb trouwens ook nog basic witte oorbellen in, maar was die vergeten in te doen..

Haarspeld: Cadeautje (uit Kreta)
Gevlochten leren armbandje: Cadeautje (uit Kos)
Leren bloemetjes armbandje: Cadeautje (uit Kreta)

De make-up heb ik ook vrij basic (wat komt dit woord vaak voor!) gehouden. Ik heb alleen wat mascara opgedaan en zwart oogpotlood op mijn waterlijn. Ik heb verder nog wat concealer, compact powder, blush en nude lipgloss gebruikt.

Wat vinden jullie van mijn outfit?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!