donderdag 1 november 2012

Beauty | Indola haar producten.

Alweer een tijdje geleden was er een dorpje verder op braderie. Mijn moeder liep langs haar standaard kapper en kreeg twee flesjes van Indola in haar handen geduwd. Een shampoo voor geverfd haar en een serum. Beide producten kreeg ik thuis weer in mijn handen geduwd. Ik kende het merk nog niet, maar als het van de kapper komt, zal het wel goed zijn toch? Lees verder om mijn mening over deze producten te lezen. x


Ik review vandaag uit de Indola Innova lijn de Color Shampoo en de Hydrate Bi-Phase Conditioner. Het zijn twee reisverpakkingen van 50 ml. Een full-size shampoo van 300ml kost rond de €7 en de conditioner van 250ml kost ongeveer €9. De producten zijn wat moeilijk verkrijgbaar. Volgens mij zijn ze te koop in verschillende kapsalons, maar ook op webshops o.a. op HBB24.nl. Van deze webshop heb ik ook de prijzen gehaald.

De Indola Innova Color Shampoo zit in een simpel plastic flesje. Hij is wit met het logo, de naam van het product en achterop een kleine gebruiksaanwijzing en natuurlijk de ingrediënten. 
De shampoo zelf ruikt erg lekker, ik deed hem in mijn haar en hij deed me gelijk denken aan de Naomi Campell parfum in Wild Kisses. Heerlijk! Lekker zoet en bloemig. 
Met het product zelf is ook niks mis! Hij maakt je haar schoon, en de 'vet-word-tijd' is net zo lang als een gemiddelde shampoo. Het is een shampoo voor gekleurd haar en laat de kleur goed zitten. Ik heb nu een soort spoeling in mijn haar en die zit er nog even goed in als toen de kapper hem er in deed. Werkt prima ook dus! 

 
Achter op het flesje staat nog een kleine samenvatting van het product en natuurlijk de ingrediënten. Voor zover mijn kennis gaat, zitten er volgens mij geen siliconen in! Nog een pluspunt! Ja, ik ben wel te spreken over deze shampoo! 
Als enige minpunt kan ik bedenken dat het moeilijk te krijgen is.. 

De Indola Innova Hydrate Bi-Phase Conditioner zit ook in een simpel, maar doorzichtig flesje. Het is een serum in twee delen, die je moet schudden voor gebruik om de delen te mengen. Het serum is goed te verdelen door het haar, omdat het een spray flacon is. 
Er zit niet echt een opvallende geur aan, maar hij is wel fris. Hij voedt het haar goed en maakt mijn haar mooi zacht, glad en knoopvrij. 
Mijn moeder heeft dit serum eerst gebruikt. Zij heeft kort haar en vond dat het haar haar plat maakte, maar met mijn lange stijle haar valt dat natuurlijk ook minder op.. Als je kort haar hebt zou dit dus wel wat tegen kunnen vallen, maar ik vind hem goed!



Op de achterkant staat een uitleg en de ingrediëntenlijst.'Schudden voor gebruik en niet uitspoelen', kort maar krachtig.. Hier zitten wel siliconen in volgens mij.. Extra minpuntje hier aan.. 

Kenden jullie dit merk en deze producten al? En gaan jullie het kopen?


1 opmerking:

  1. dat serum/conditioner had ik gekregen via Glossybox, wat een geweldig product! helaas heb ik geen idee waar ik het kan kopen. vond het echt een superproduct!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!