vrijdag 26 oktober 2012

Personal | Persoonlijk praatje.

Oohja, ik zou vandaag een blogpost maken met een uitlegje.. Oepsie! Dan maar via mijn telefoon..
De mensen die me op Twitter volgen, hebben het waarschijnlijk al gelezen; ik ben 'ziek'. Ziek kan je het niet echt noemen, want het is gewoon pijn in mijn buik.
Maandag is het 4 weken bezig; 's ochtends en 's avonds super erge buikkrampen. Natuurlijk denken; gaat vanzelf wel over. Nou niet dus.. Ik moest vandaag weer naar mijn dokter, waar ik wekelijks heen moet voor medische problemen (bijna klaar! :) en het blijkt dus dat de pijn in mijn darmen (waarschijnlijk) door mijn medicijnen komt. Ik heb hier nu andere medicijnen voor gekregen en daar begin ik denk ik morgen mee.
Ook ben ik deze vakantie weinig thuis en de tijd die ik doorbreng ben ik met mijn vriend. Ik logeer bij mijn opa en oma zodat ik ook dichter bij mijn werk ben.

Ik ben lekker The Voice Of Holland aan het kijken en daar ga ik nu lekker verder mee. Hopelijk slaan mijn medicijnen goed aan en komen er binnenkort weer blogposts online!

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!