maandag 22 oktober 2012

Personal | My photo life. #11

Elke twee weken maak ik een blogpost met de foto's die ik afgelopen twee weken heb gemaakt. Afgelopen weken heb ik weer eens wat meer foto's dan vorige keren gemaakt en ik hoop dat jullie het nu ook leuker vinden. Vandaag weer flink wat afwisselende foto's. Veel plezier met kijken! x


Ik kwam laatst thuis uit school en toen zat de kat op me te wachten in de vensterbank. Normaal zit hij hier echt nooit, maar met zijn lampenkap vond hij het leuk om hier alles af te gooien en hier had hij net zijn kap een dag af. 

Mooie quote.

TOSTI! Ontbijt op bed. Kaas, tomaten pesto en tomaat. Mjam.

Ik moest mijn laptop opnieuw opstarten (nadat hij ALWEER was vastgelopen) en toen kwam dit ineens in beeld.. Huh?

Voorproefje voor de Gangnam Style nagels. Inmiddels is hier een tutorial van online gekomen. 

Dubbele regenboog! Het had net keihard gehageld en we zouden naar de bus lopen toen ik ineens twee regenbogen zag. Daar kan ik altijd zo blij van worden!

Ik lag op de bank tv te kijken toen de kat bij me op de bank kwam liggen. Heel lief enzo, maar hij ging op de afstandsbediening liggen en ging op alle knopjes drukken.. Klein nadeel.. 

Goed idee van mijn ouders.. Een hoge kachel in de badkamer. Elke keer als ik ga douchen, hang ik van te voren mijn pyjama over de kachel en dan heb ik een lekkere warme pyjama. Hmmm...

Ik logeer een paar dagen bij mijn opa en oma en daarom ging mijn visje Theo ook een paar dagen uit logeren. Op reis in een aardappel salade bakje. 

Nieuw kapsel! Hier komt nog een uitgebreidere blogpost over. Ik heb een aubergine-kleurige dip dye, en daar boven een roze overloop en paarse punten. Jaja, niet echt standaard, maar ik vond het blonde juist te standaard.. 

En dan bijna de laatste: een lieve welterusten sms van mijn lieve vriendje. Hahaa, dit is zeg maar 'ons zinnetje'. Tja, Fryslân boppe, voor de mensen die niet weten wat het betekend, de letterlijke vertaling is; dikke kus op je snuit. Maar ik moet er gewoon altijd om lachen.

Twee pagina's in de krant over mijn visagie lerares! (Bijlage van de Leeuwarder Courant van zaterdag) Ze heeft haar eigen boek uitgebracht over visagie en breid die elk jaar weer uit. Op deze bladzijdes geeft ze tips om je goed op te maken en verteld ze over haar boek. Super leuk!

Wat hebben jullie afgelopen weken gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!