maandag 8 oktober 2012

Personal | My photo life. #10

De tijd vliegt voorbij de laatste tijd. Het is alweer tijd voor de tiende My photo life! Het lukt me nog steeds niet om elke dag een foto te maken, maar als ik weer een foto maak, zijn het er meestal ook gelijk meer op een dag. Als je nou ook nog eens overal wifi zou hebben, zouden er vast meer foto's komen! (Ja Sanne, geef andere mensen maar weer op de schuld..) Klik verder voor de foto's die ik afgelopen tijd heb gemaakt. x



Dit leren wij zeg maar op school.. Visagie-les. Indeling van onze 'beautytafel'. Jammer genoeg hebben we alleen het eerste jaar visagie, maar wel leuk dat we allemaal makeup aan moesten schaffen. Hier zullen jullie nog wel reviews van krijgen. Voor de mensen die het afvragen, we werken met Make-up Studio producten. 

Nieuwe achtergrond van mijn laptop. Hakuna Matata!

Mijn teller stond op 22998 mensen bezoekers (van altijd) en ik vroeg heel lief of even twee mensen mijn blog wouden bezoeken en toen had ik er drie bezoekers bij. Nu zit ik alweer een stuk over de 23000 bezoekers en ik hoop er nog veel meer te krijgen!

Onze koelkast was overvol en niemand drinkt bier en ik dacht dat ik het lustte dus ik nam bier, maar het is smerig en je laat bierboeren. Blegh, nee ik hou het wel weer gewoon bij een colaatje.. 

Ik vond deze oude foto terug van mij en mijn vriend. Ik vind het nog steeds een super mooie foto. Hij is in maart 2011 gemaakt op de dijk vlakbij ons. De kwaliteit is wat slechter door het filter..

Zoals jullie gisteren al konden lezen heeft onze kat een lampenkap om zijn koppie zodat hij niet meer aan de wond op zijn poot kan likken. Hij schept telkens het eten op met zijn kap en dan laat hij het zo naar binnen glijden, hahaha! 

Lekker GTST drama kijken met een bak chocolade ijs! 

Doordeweeks ontbijt ik bijna nooit, omdat ik dan nooit honger heb, maar in het weekend heb ik altijd zin in een goed ontbijt. Een bolletje met kaas, mayonaise en mosterd en een broodje met salsasaus en een gebakken eitje. En daarna nog twee trossen druiven. 

Pyjama dag. Slapende hond (zoekplaatje..), half slapende Sanne en een warme kachel op mijn enkels. 

Weer eens wat meer foto's, wat vinden jullie? Nog meer foto's of is dit een goed aantal?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!