woensdag 17 oktober 2012

Personal | 30 days of inspiration.

Vandaag is het weer challengedag. Zoals alle keren doe ik het weer niet zoals het eigenlijk hoort, maar vandaag is het eigenlijk heel anders.. Voor vandaag is de opdracht: Your favorite medium of art. Ik heb dan wel examen gedaan in kunstvakken, maar om jullie nou lastig te vallen met schilderijtjes.. Nee, ik ga voor een andere soort kunst.. Omdat ik afgelopen weekend al een nagel inspiratie post heb gedaan, heb ik voor vandaag kleding kunst. Vandaag weer eens een paar leuke outfits van Lookbook.nu. x


Romwe Spiked Headband, Vivilli Motorcycle Vest, Romwe Lavender Chiffon Gown
Een lieflijke jurk met een stoer bikerjasje. Dit is nou mijn smaak. Op de haarband na dan..

Het naveltruitje had geen naveltruitje hoeven te zijn, maar het rokje vind ik erg leuk gecombineerd met de riem! Let ook even op de opvallende schoenen!

Niet heel opvallend, maar dat vind ik het juist leuk maken. Alleen de schoenen vind ik net wat te op pantoffels lijken..

Deze outfit trok me gewoon aan. Basic, maar toch apart. 

Wauw. Dit vind ik echt een te gekke combinatie! Ik heb hier niks op aan te merken.

Weer zo'n leuke! Donkerblauw en geel zijn complimentaire kleuren (beetje kunstig houden he, dat was toch de opdracht..), waardoor het goed bij elkaar past en dan dat witte hemdje en bruine riempje erbij, maak de outfit gewoon af.

Ik vind zulke sjaals altijd echt een outfit afmaken. Super leuk!

Niet echt een outfit voor elke dag, maar toch vind ik hem leuk. Ik vind de ketting leuk staan bij het jurkje en ze maakt het leuk af met de zwarte accessoires.

Een legerblouse vind ik echt super leuk! Ik vind een broek met zo'n print weer helemaal niks, maar een blouse vind ik wel leuk. Ze heeft hem ook leuk gecombineerd met zwart, kaki en bruin en let ook even op de koraal kleurige en gouden armband..

Jaa, een printjesbroek! Ik heb er ook twee gekocht afgelopen week, maar weet nog niet goed hoe ik ze moet combineren.. Maar dit vind ik een leuke combi!

Ik heb ongeveer een gelijke outfit in mijn kast hangen.. Ik zou dit nu zo uit mijn kast kunnen trekken en aan kunnen doen.. Alleen mijn blouse heeft een andere kleur en mijn schoenen ook.. 

Ombre! Wit, lichtroze, roze, koraal. I like!

Ook hier heb ik weinig over te zeggen. De outfit spreekt me gewoon aan en ik zou dit zelf ook best kunnen dragen. 

Wat vinden jullie van de door mij gekozen outfits?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!