zondag 14 oktober 2012

Personal | 30 days of inspiration.

Alweer de 20ste challengedag! Vandaag is het even een hele andere opdracht. Normaal is het best persoonlijk en gaat het meestal over je vrienden en familie (okee, die vorige uit het boek hoorde er ook niet echt bij..), maar vandaag gaat het over muziek! A band that you immediately liked and the song that made you like them. Ik kwam er achter dat het vooral veel bands van vroeger zijn, door mijn 'ik ben een puber nep emo' (ongeveer 4 jaar geleden) fase, maar die muziek vind ik soms nog steeds heel leuk en ik luister er nog steeds naar. Klik verder voor de bands die ik gelijk leuk vond door één liedje. x



Good Charlotte - I Just Wanna Live.
Alweer heel wat jaren geleden keek ik bij mijn opa en oma TMF (ja dat bestond toen nog) en toen kwam dit liedje op tv. Leuk. Ik ging hem opzoeken op youtube en kwam er achter dat ze nog veel meer leuke liedjes hadden! Ik kan bij alle liedjes wel een stuk meezingen en luister ze nog steeds. Mijn telefoon staat er nog steeds vol mee! Mijn favo nummer: Like It's Her Birthday, hun laatste nummer. 

Paramore - Misery Business.
Dit was ongeveer in dezelfde periode als Good Charlotte. Toen zijn hun ook bekend geworden in Nederland. Hun echte doorbraak was toen ze de titelsong voor Twilight (Decode) uitbrachten. Ik kan me nog steeds kapot lachen om het laatste stuk in deze videoclip. De laatste tijd maakten ze vooral rustigere liedjes, maar volgens mij zijn ze uit elkaar.. Mijn favo nummer: Airplanes (met B.O.B.). Ja ja, die is niet van Paramore, maar de zangeres is hetzelfde (Hayley Williams).

Rita Ora ft. Tinie Tempah - R.I.P
Iets recenter: Rita Ora. Amazing. Woman. Boos, blij, verdrietig, hyperactief, ik kan altijd wel naar haar luisteren. Dit luister ik trouwens ook om wakker te blijven in de bus, hahaha! Mijn favo nummer: R.I.P. 

Er zijn wel meer bands die ik vanaf hun eerste nummer geweldig vond, maar niet dat ik gelijk op zoek ging naar meer nummers. Welke band heeft jullie na de eerste keer luisteren gelijk hun complete album laten downloaden?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!