dinsdag 16 oktober 2012

Nails | WHOP WHOP WHOP, GANGNAM STYLE!

Een paar dagen geleden liet ik nog weten dat er een tijdje geen NOTD (Nails of the day) voorbij zouden komen, omdat ik gel nagels had, maar nadat ik die blogpost had geschreven begon ik wat te pulken.. En nog wat te pulken, trekken en krabben, en hoppaaa! De gelnagels waren er af! Ik heb gelijk iets gedaan wat ik al een hele tijd wou: Gangnam style nagels! Klik verder voor mijn creatie. x



Ik moet heel eerlijk zeggen, ik heb niet alles zo uit mijn hoofd gedaan. Vorige week kwam er op Cutepolish, een van mijn favoriete youtube-nagel-kanalen, een Gangnam Style tutorial. Ik heb er wel mijn eigen twist aan gegeven, maar hier het filmpje waar ik door geïnspireerd ben;


En dan nu mijn creatie:


De foto is wat slecht door het licht (het word nogal snel donker 's avonds..), maar dit is de best gelukte.
Ik heb op mijn duim en ringvinger het blauwe jasje uit de tutorial nagemaakt en ik heb op mijn andere nagels een gouden nagellak met daar overheen twee lagen gouden flakies.

Wat vinden jullie ervan? Gaan jullie het ook proberen? Of andere nagels van de tutorial?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!