maandag 15 oktober 2012

Fashion | Outfit of the day.

Ik was laatst nieuwe kleding aan het kopen en kon nergens een leuke legging vinden. Ik was op zoek naar een vrolijke legging met bloemetjes of iets anders, maar kon nergens slagen.. Toen zag mijn moeder ineens in de Action folder staan dat ze daar leuke leggings hadden. Donderdag had ik drie tussenuren en ik ging ik naar de Action (10 minuten lopen). Klik verder om mijn outfit met deze legging te zien. x



Shirt: H&M
Ketting: Zeeman
Rokje: H&M (€4,95)
Legging: Action (€2,70)
Ring: Kruidvat

Geen rare dingen denken, dit zijn gewoon mijn bovenbenen en begin van mijn knieën..
Even een beter beeld van de bloemetjes. Volgens mij had mijn overgrootmoeder vroeger ook dit behang.. Het is een witte legging met oranje-rode-roze bloemen en kaki-groene bladeren. De legging is te koop in 1 maat en is er nog met veel meer verschillende printen. Als je hem ook wil moet je wel opschieten, want het is een aanbieding van twee weken geleden.. 

Wat vinden jullie van mijn outfit?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!