maandag 29 oktober 2012

Fashion | H&M outfits.

Zoals de meeste van jullie wel weten, komt er af en toe een Polyvore time blogpost online. De meeste kleding hiervan is niet makkelijk te krijgen, omdat Polyovre een Amerikaans programma is. Vandaag heb ik een paar outfits gemaakt via H&M.com. Ik heb de pashok 'app' gebruikt. Het zijn vooral lekkere warme herfst en winter outfits, voor voor de kachel met een lekkere beker warme chocola. x



Casual but chic. Een bordeaux rode blazer met een witte singlet, een licht roze sjaal en bordeaux rode oorbellen. Om het wat casual te houden; een spijkerbroek met kleine 'ravages' en om het af te maken zwarte pumps. 

Coloured jeans. Een basic outfit, met een nude t-shirt en neutrale sleehakken, een bruine tas en om het af te maken: een oud roze broek. Dromenvanger oorbellen en een roze armband.

Purple mania. Niet iets wat ik zelf snel zou dragen, maar een leuk kleurig setje. Een 'sporttop' (die volgens mij ook prima kan dienen als gewoon hemdje..), en een paarse broek. Een zwart vest met franjes, bruine enkellaarsjes en een roze ketting. Nog een zwarte armband, een paar ringen en zwarte oorbellen. 


Happy new year! Een leuke outfit voor oudjaarsdag. Een leuk zwart jurkje met gekleurde 'vlekken' (net als een wazige kerstboomfoto), een groene maillot, groene armband, groene oorbellen, blauwe blazer, grote zilveren ketting en om het af te maken: glitter hakken! Time for party! 

James White-Bont. (Ik kon niks anders bedenken..) Deze broek heb ik aangepast, maar de ene maat was van lengte goed, maar van breedte niet, en de andere van breedte goed en van lengte niet goed.. Ik heb de broek gecombineerd met een basic zwart jurkje, wit bonten vestje en een grote goud met blauwe ketting. Zwarte hakken en grote oorringen maken het af. 

Wat vinden jullie van mijn outfits?

3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!