zaterdag 20 oktober 2012

By Tialda | MAX nagellak stripers.

There's a new blogger in town! Een paar keer per maand kunnen jullie een blogpost van mijn vriendin en klasgenoot Tialda verwachten. We hebben beide een grote liefde voor make-up en dat zullen jullie nu ook van haar kunnen lezen. x

Toen ik weer eens door de action liep zag ik deze lakjes staan. Ik ben al heel lang op zoek naar stripers. Ze zijn vrij moeilijk te krijgen dus ik gaf deze een kans. Ik kan alvast verklappen dat ik er heel erg tevreden over ben! Ik ga er dan ook zeker meer kleuren van kopen als ik weer bij de action kom (en ze er nog zijn). 


Ze kosten ongeveer €1,35 euro per stuk. Dat komt neer op zo’n €0,45 cent per stuk. Dat is heel goedkoop!



En dit zijn de kwastjes! Ze zijn heel dun en ze brengen goed aan. 


Ook ben ik voor het eerst aan de slag geweest met stripers. Ik heb mijn nagels voorzien van een simpele nailart. In de vakantie ga ik even goed oefenen. Misschien zien jullie dan mooiere, en moeilijkere creaties voorbij komen!



Ik hoop dat jullie mijn eerste review leuk vonden. De foto’s maak ik met mijn mobiel, ze zijn dus niet van top kwaliteit.

Liefs,
Tialda.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!