zaterdag 1 september 2012

Video | Everyday make-up.


Pfoe, alweer een video! Het is even stil geweest op xminimuis, want ik had het nogal druk de afgelopen dagen. En op de momenten dat ik vrij was, was ik bezig met deze video te bewerken. Ik wou stukjes versnellen en kwam er achter dat dat met movie maker niet kan, dus ging ik Sony Vegas Pro downloaden (want dat gebruiken alle bekende youtubers), nou ik snapte er helemaal niks van! Dus ik heb het maar gewoon bij knippen gehouden.. 

Vandaag mijn everyday make-up met een look met het nieuwe Sleek palette. Door deze video kwam ik er achter dat ik echt mijn camera beter moet instellen, want scherpstellen doet hij niet..

Heb je vragen over producten die ik heb gebruikt of ideeën voor andere video's? Laat die dan achter bij de reacties! 

En als je als eerste op de hoogte wil zijn van mijn nieuwe video's, abonneer dan op mijn kanaal: xminimuis.

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!