maandag 24 september 2012

Personal | My photo life. #9

Pfff, wat een weer de afgelopen dagen! Ik heb het daardoor ook flink te pakken en zit nu overal verstopt en vol, maar ik wil echt geen school missen, dus ga eigenwijs naar school, waardoor ik doodmoe weer thuis kom. Na een weekendje 'rust', ga ik er weer tegen aan en jullie kunnen ook weer wat blogposts verwachten. En we beginnen vandaag weer met een: My photo life. x




Ik moest wachten tot het theewater kookte en toen ging ik voor de kat hangen en toen kreeg ik een kopstoot. Ja, dat naast mij is een kat en geen donkere vlek. Ik vind dit wel een leuke foto. 

NOODLES! NOODLES! NOODLES! WHAAAA! Tududududu, I'm lovin' it!

Ik heb een nieuwe beltoon op mijn telefoon. Ik word niet zo vaak gebeld (gelukkig..), maar deze beltoon is ten minste herkenbaar. 

Magisch liedje. 

Wachten op de bus. In de regen.. Om 7 uur 's ochtends.. Kan het nog beter?

Na een dag vol regen, was de lucht boven ons huis blauw, met wit en wat grijs.. Het zag er erg kunstig uit. 

De afgelopen dagen zijn dit echt mijn beste vrienden geweest. Op een lange schooldag heb ik twee pakjes opgemaakt. En dan heb ik sommige ook nog vaker dan 1 keer gebruikt! Sinds woensdag ben ik echt ineens doodziek en door al het snuiten en neus ophalen zit nu mijn hele voorhoofd vol. Als je er op drukt heb ik het gevoel dat een drilpudding ook zou hebben als je daar op zou drukken. Ik ben nu maar aan de neusspray, wat eerst nogal pijnlijk was omdat het in mijn neus helemaal open ligt (door snuiten en ophalen).. 

 Iedereen heeft het vast wel meegekregen: Project X in Haren.. Ik kwam deze foto tegen op NU.nl. Sommige mensen kunnen hier vast om lachen, maar ik vind het niet echt grappig.. 

Hoe zagen jullie twee weken er uit?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!