maandag 10 september 2012

Personal | My photo life. #8

Vorige keer was nog een extra lange My photo life door mijn vakantie naar London, maar nu de vakantie is afgelopen heb ik wat minder foto's gemaakt. Vandaag dus een iets minder foto's. Om de maandag maak ik een blogpost met alle foto's die ik in die twee weken heb gemaakt met mijn telefoon. Klik snel verder om de foto's van afgelopen twee weken te bekijken. x

Onze kat wringt zich altijd in de raarste houdingen.

Het werd weer eens tijd om mijn kamer op te ruimen..

Twee weken geleden nam ik de krantenwijk van een vriendin over. De ochtendkrant jammer genoeg.. Elke ochtend als ik om half 6 beneden kwam, was de hond te lui om me te komen begroeten. 

En mijn ontbijt zat in dit Teletubbie schaaltje, waar volgens mij elk kind wel uit heeft gegeten.. 

Volgens mij twee My photo life's geleden liet ik jullie zien dat ik een kaasschaaf van Maaslander had gewonnen. En vorige week lag er een pakketje op te wachten.. Leuke kaasschaaf? 

Een paar uur later kwam de postbode weer met nog een pakketje met de echte kaasschaaf. De handdoek was trouwens 'de zachtste die bestaat, zelfs na vaak wassen'. Ik heb de handdoek nog niet geprobeerd, maar de kaasschaaf werkt super goed!

En een dag later had ik weer een pakketje! Mijn visagiepakket van school kwam binnen.. Kwijlen! Een hele doos vol met Make Up Studio pakket.. Wauw.

Wij hebben echt super leuke kluissleutels van school! Een smiley!

Nog een kattenfoto! Hij vond dit blijkbaar heel lekker liggen.. Voor mij lag het wat minder lekker..

Ik had niet zo'n zin in oogschaduw, dus ik koos maar voor een lekkere felle lippenstift. 

En dan de laatste kattenfoto. Blijkbaar vond hij dit ook heel lekker liggen!

En dat was het alweer! Ik zal proberen om voor de volgende keer weer wat meer foto's te hebben, maar ik kan niks beloven.. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!