donderdag 20 september 2012

Personal | 400ste blogpost!

Vandaag vind ik het ook een beetje een feest jubileum dag, want de blogpost die jullie nu lezen, is de 400ste blogpost op xminimuis! Feestje! Deze keer geen win-actie, maar een overzichtje van allemaal dingen op xminimuis. Ik heb dit een tijdje geleden ook al gedaan, maar heb het toen niet online gezet, maar zo is goed te zien hoeveel xminimuis is gegroeid. Klik verder om de overzichten te bekijken. x




Dit overzicht heb ik op 8 juli 2012 gemaakt, vlak voordat mijn eerste win-actie online kwam. Daardoor gingen mijn reacties ineens een stuk omhoog en ook mijn volgers groeiden. Dat is volgens mij ook de reden geweest dat ik nooit deze tabel online heb gezicht. 

Dit overzichtje heb ik dinsdag ochtend gemaakt. Mijn totale bezoekers aantal en reacties zijn inmiddels ver0,6voudigt (toevallig!) en mijn volgers zijn 0,5x omhoog gegaan. Er zijn op dit moment 4 gastblogs (ja ja, er staan er drie, maar ik had een door een bedrijf geschreven advertorial niet meegerekend..), 1 win-actie en de meest gelezen blogpost is nog steeds Text Tattoo. Een blogpost die ook veel door buitenlandse mensen word gelezen, omdat er eigenlijk alleen maar plaatjes in staan en mensen inspiratie op willen doen voor een eigen tattoo. 
En ik heb geen idee waarom ik bij het eerste schema heb staan dat xminimuis bestaat vanaf 22 mei, want het is 23 mei..

Als ik mijn aller eerste blogpost terug lees, lach ik mezelf elke keer weer uit. 'ik ben Sanne, ik ben 14 jaar en ben een nederlandse nail artist.' Een watte?! Ach man, ik kon er helemaal niks van! En waarom vond ik het zo stoer om nooit hoofdletters te gebruiken? Gelukkig ben ik nu wat volwassener.. 

Ik weet dat ik niet de grootste blog ooit heb en sommige mensen die korter dan mij bloggen hebben ongeveer het dubbele van mijn volgers en reacties.. Maar ik ben blij met wat ik heb bereikt en ga graag door om het uit te breiden. Bedankt voor het volgen allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!