zondag 16 september 2012

Personal | 30 days of inspiration challenge.

Alweer een half jaar geleden ben ik begonnen aan de 30 days of inspiration challenge. Ik heb toen telkens om de twee dagen een blogpost gemaakt waarin ik een dag van de challenge deed. Midden in de challenge had ik een 'blogstop' van een maand en heb daarna nooit de challenge afgemaakt, terwijl hij wel heel erg leuk was! Dus ik heb besloten dat vanaf vandaag weer om de twee dagen de 30 days of inspiration blogpost komt! Om de andere blogpost's terug te zien en de alle opdrachten te bekijken kun je hier klikken. Vandaag dag 13: A memory that never fails to make you laugh. x



Om nou een heel verhaal over één herinnering te doen is misschien wat saai, dus ik heb een paar leuke herinneringen op een rijtje gezet.

Met stipt op nummer 1: 28 juni 2010. Als jullie me al langer volgen en ook op Twitter weten jullie misschien wel wat er op deze dag is gebeurd. Vanaf die dag heb ik namelijk met mijn lieve vriend, Pieter. Ik heb zelfs een blogpost gemaakt over deze dag, omdat die datum jammer genoeg ook minder leuke herinneringen heeft.. Maar back to business; 28 juni 2010. Een avond die ik nooit zal vergeten en die elke keer weer een lach op mijn gezicht tovert. Man, wat was ik blij die avond. Hoe lang ik al niet droomde van die avond. Mijn crush vroeg me eindelijk als zijn vriendinnetje.
De mensen die me al wat langer kennen hebben het verhaal al tienduizend keer gehoord, maar nog één keer kort samengevat. Het was maandagavond, de eerste dag van de 'jaarlijkste zwem4daagse' waar we beide aan mee hielpen. 's Avonds bracht hij me thuis en we waren zo gezellig aan het praten dat hij zei dat hij een tentje op wou zetten in zijn achtertuin zodat we de hele nacht door konden praten (Ja praten, niks anders!). Natuurlijk ging dat niet door omdat we de volgende dag gewoon naar school moesten, maar toen had ik ineens de mening: 'je wilt de hele nacht met me door brengen in een tentje, maar waarom vraag je me dan niet gewoon verkering?' (Welke gek zegt nou weer zoiets? Nou deze dus..) En toen vroeg hij me heel romantisch verkering. ('Allerliefste Sanne..'). Ik heb de rest van de nacht geen oog meer dicht gedaan. Happy happy happy! En nu, al bijna 2,5 jaar later, zijn we nog steeds een koppeltje.


Een nek aan nek race was het niet, maar wel met grote voorsprong op nummer drie staat toch juni 2011 op nummer twee. En dan vooral de tweede week. Het begon natuurlijk op 1 juni met mijn verjaardag, 3 t/m 5 juni ging ik op vakantie met mijn gezin en waar het nou echt om draait: 6 t/m 10 juni: London 2011. Met school gingen we een midweek naar London. Ge-wel-dig. Mijn eerste keer in London. De keer dat ik verliefd werd op de stad. Ik zat ook nog in een super leuk gastgezin met twee super goede vriendinnen van me. Een toffe 'gastmoeder' die de parkeerplaats op kwam en waarbij iedereen dacht 'wow. Daar wil ik bij!' en toen noemde ze ineens onze namen op! Wij blij! En bij thuiskomst bleek ook nog dat ze twee leuke dochters had die de hele dag door op Google Vertalen zaten om Nederlandse woordjes te leren (kwamen ze 's avonds bij ons met iets dat klonk als 'welterusten', super leuk!). Die reis vergeet ik echt nooit meer.


En dan op drie 1 juni 2012; MY SUPER SWEET 16! Zo'n mega feest was het niet, maar het was wel een hele toffe dag. Ik had de examens inmiddels drie dagen achter de rug en was dus lekker de hele dag vrij. 's Ochtends/'s middags kwamen mijn opa en oma en twee vriendinnen, waarvan een bleef slapen, omdat ik die bijna nooit zie. Maar vooral de avond was een geslaagd feest. Mijn vriend kwam als surprise een paar uur eerder terug van mijn stage en er kwam nog een andere vriendin. We hebben de hele avond in de tuin lol zitten maken bij de vuurkorf en met drank, marshmallows en later op de avond nog een wensballon. Ik had alles gefilmd met mijn toen gekregen flip-camera, die jammer genoeg niet goed werkte waardoor ik het niet op de computer kon afspelen.. Maar toch was het een avond om nooit te vergeten!


Welke herinnering maakt jullie altijd aan het lachen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!