zaterdag 8 september 2012

Nails | Essence 125 & Catrice 800.

Het was alweer even gewinkeld, maar nu mijn school vlak bij de stad is en we mega boeken hebben die niet in iedereen zijn tas past, moest ik wel! Ik ben gisteren samen met mijn nieuwe klasgenootje en vriendinnetje de stad in geweest, omdat zij een nieuwe tas wou en we toch super vroeg uit waren. Ik heb twee nieuwe nagellakjes gekocht in kleuren die ik eeecht nog niet had. Klik snel verder voor de reviews. x



Ik had nog een nieuwe kleur uit de nieuwe Essence Colour&Go collectie en het eerste Essence Colour&Go flesje met een andere vorm. En ik vond de kleur van Catrice gewoon iets leuks hebben, wat ik nog niet in mijn andere nagellak had.


Catrice - 800 Heavy Metallilac
Essence - 125 Absolutely Blue


Heavy Metallilac is een mooi paars kleurtje met een soort roze gloed. Er zit een shimmer in en hij glimt mooi. Hij heeft ook een metallic glans, wat mooi bij de naam past. Het is niet een standaard paarse kleur, omdat hij toch een wat roze/oranje/blauwe (jaja) gloed heeft.


Ik had al lang dit kleurtje op het oog, maar dan die van Rimmel, maar ik wil eigenlijk niet meer dan 4 euro (dat vind ik eigenlijk al veel..) uitgeven voor een nagellakje. En toen ik deze zag staan, wist ik dus ook al zeker dat ik hem mee zou nemen. Ik vind de nieuwe Essence kwastjes echt super goed werken, in 1 veeg heb je je hele nagel gelakt. Op sommige nagels heeft deze nagels wel drie laagjes nodig, maar op sommige kan het ook met twee.

Wat vinden jullie van mijn twee nieuwe lakjes?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!