zondag 2 september 2012

Fashion | Polyvore time. #3

Het is alweer even geleden dat ik een Polyvore time heb gemaakt. Polyvore is een site waarop je kleding collages kan maken, iets dat ik graag doe als ik me verveel. Ik heb weer een paar collages gemaakt die ik vandaag met jullie ga delen. Klik verder om ze te bekijken. x



Let's play outside. Deze heb ik alweer een tijdje geleden gemaakt en ik zie nu dat ik de broek later ook weer heb gebruikt en hem nog steeds super leuk vind! Het is een 'destroyed' short met studs bij de zakken. Ik heb hem gecombineerd met een simpel blauw shirt en een leuk baseball vestje. Een witte tas en zwarte All Stars en simpele klaver oorbellen. 

Cropped topped. Deze look is geïnspireerd op iets dat ik veel in London zag. Daar droegen veel meiden een high waisted jeans met een cropped top. Ik heb deze leuke tribal (zo heet dat toch?) top gecombineerd met een simpele zwarte hoge broek. Ik heb er leuke witte sleehakken bij gedaan en een licht roze tas. Nog zwarte veren oorbellen en simpele gouden armbanden met wat roze kleur accenten. 

Galaxy. Een legging die je de laatste tijd ook veel voorbij ziet komen is de galaxy legging. Oftewel een legging met een galaxy printje. Ik heb bij deze legging er uit laten springen door de rest basic en vooral zwart te houden. Ik heb alleen de clutch in het lichtroze gedaan om nog een beetje de kleur uit de legging terug te laten komen. 

Normal day. Bekend broekje he? Deze zit ook al in de eerste look zag ik! Ik heb het nu lekker basic gehouden met een leuk hemdje met een panter-kruis. En voor als het koud word: een bruine leren jas, die dezelfde kleur heeft als de slippers. 

Flower party. Ik bedacht me ineens dat ik nog bijna nooit rokjes had gebruikt in mijn collages, dus ik ging tussen de rokjes zoeken en kwam deze leuke tegen. Ik heb het rokje gecombineerd met een blauwe legging (die ik zelf ook in mijn kast heb liggen) en een simpel wit hemdje. Een touwtje-bruin tasje en zwarte hakken en kleine zwarte oorbellen. 

Wat vinden jullie van mijn collages?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!