woensdag 12 september 2012

Fashion | H&M wishlist.

Het is alweer een hele (hele, hele...) tijd geleden dat ik een wishlist heb gemaakt. Maar aangezien ik (bijna) nooit geld heb, vind ik dat ik nog wel mag genieten van de plaatjes. Door zijn jongerenrekening kan ik toch niet internet bankieren. Jammer genoeg.. Maar aangezien het nu weer een stuk kouder word heb ik voor vandaag een kleine wishlist gemaakt met dingen die ik wel zou willen dragen met die koude weer.. x



Overhemdblouse; €19,95. Dit is echt een kledingstuk wat ik al een hele tijd wil. Een leuke spijkerblouse. Jammer genoeg is deze uitverkocht en is alleen nog een lichte versie te koop (die ik minder mooi vind), maar ik heb hem volgens mij vrijdag nog in de winkel zien hangen.. 

Broek; €19,95. Ook een bordeaux rode broek is iets wat ik misschien niet elke dag zou dragen, maar op sommige dagen, bij bepaalde outfits vind ik hem echt geweldig. Deze broek zit wel wat hoog voor mijn doen, omdat ik meestal heupbroeken draag, maar ik zal nog wel even verder kijken naar een ander model..

Alpinomuts; €4,95. Een lekkere pofmuts vind ik nou echt leuk, of zo eentje die er wat slap bij hangt. Ik doe nu al een paar jaar met een NY muts, maar die ben ik inmiddels wel zat.. 

Halve wanten; €4,95. Ik vind halve wanten (waar je vingers uit komen) een stuk makkelijker dan die hele wanten. Hiermee kun je ten minste nog normaal wat uit je beurs pakken of je telefoon bedienen. 

Schoenen; €19,95. Deze schoenen zien er wel lekker warm en comfi uit, dat zijn de bijna belangrijkste regels als het bij mij om schoenen gaat, en de belangrijkste natuurlijk: ze zien er leuk uit!

Niet zo'n lange wishlist, maar er was ook nog maar weinig winterspul te koop. Wat vinden jullie van mijn wishlist?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!