dinsdag 25 september 2012

Beauty | Mijn haar routine.

Ik gebruik geen duizenden producten voor mijn haar, maar toch gaat het altijd erg goed met mijn haar. Het zit nooit a la poedel (of ik moet het touperen..), ik heb niet super veel knopen en krultangkrullen blijven makkelijk zitten tot ik de volgende keer heb gedoucht. Soms alleen wat pluizig, maar verder heb ik niet echt wat te klagen. Klik verder om te kijken naar de producten die ik gebruik om voor dit te zorgen. x



Tijdens het douchen:
Ik gebruik meestal de shampoo van Mildeen, de eigen merk shampoo van de Aldi. Normaal gebruikte ik de groene (voor vet haar) of de witte (voor beschadigd haar), maar nu kocht mijn moeder laatst de gele versie (voor alle haar types) en deze vind ik nog lekkerder! De geur is lekker fris en hij doet zijn werk goed. Hij heeft ongeveer de functie van de groene en witte samen! 
Na het wassen, laat ik mijn haar wat drogen, door het uit te knijpen. Ik was, scrub of scheer me dan meestal en daarna is mijn haar iets droger. Nog even een laatste keer uitknijpen en dan de conditioner er in. Ik hoorde ergens dat het zo beter werkt en bij mij is dat ook het geval. Daarna spoel ik het uit, knijp ik het weer goed uit en doe ik er een handdoek omheen. Niet wrijven! Dat beschadigt je haar heel erg!

Na het douchen:
Als ik me verder heb aangekleed, haal ik de handdoek van mijn haar en doe ik er een serum in. Eerst gebruikte ik lang de Care & Repair crème, maar sinds mijn moeder voriger week thuis kwam met een Indola spray, ben ik daar helemaal gek op. Hier kunnen jullie binnenkort een review van verwachten. 
Als ik een van de serums in mijn haar heb gedaan borstel ik het en schud wat met mijn hoofd om het wat droger te krijgen. Meestal laat ik het los opdrogen, maar ik föhn het bijna nooit.

Tussen de douche beurten door:
Ik word soms wakker en dan is mijn haar ineens heel vet. Sowieso is mijn pony natuurlijk sneller vet dan de rest. Ik was mijn haar ongeveer twee of drie keer per week. Als mijn haar vet is spray ik wat droogshampoo van Batiste er in en dan is alles weer fris.
Verder gebruik ik eigenlijk geen haarproducten. Heel soms wat haarlak, maar verder niet. Hierdoor is mijn haar ook niet snel vet.

Welke producten gebruiken jullie in je haar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!