dinsdag 28 augustus 2012

Video | What's in my toilettas?


Het was alweer even geleden dat ik een video had geplaatst, maar vandaag weer tijd voor een nieuwe! Ik heb hem al een tijdje geleden opgenomen (vorige week donderdag, ahum..), maar had geen tijd om hem te bewerken. 
Ik ben een paar dagen in London geweest en had een overvolle toilettas mee, dus vandaar een What's in my toilettas? Maar als je vier dagen naar het buitenland gaat, neem je andere dingen mee dan als je een nachtje bij iemand uit hetzelfde dorp gaat slapen, dus vandaag laat ik jullie zien wat ik mee had op vakantie en wat ik mee neem als ik een nachtje ga logeren. 

Abonneer op mijn kanaal: xminimuis. En om van alles op de hoogte te blijven op ook mijn tweede kanaal: behindxminimuis.

Link naar vorige video (voor inhoud van every day zakje): http://xminimuis.blogspot.nl/2012/08/video-makeup-stash-en-beautykast.html

3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!