vrijdag 24 augustus 2012

Shoplog | London.

London. De stad van de Starbucks, Primark en Superdrug. Wij zaten vlak bij een winkelcentrum waar ik gelijk de eerste dag al iets heb gekocht bij de Superdrug. Een paar dagen later kocht ik nog wat bij de Primark bij Oxfort Street. Ik heb niet veel gekocht, want ik had niet echt veel geld, maar vandaag toch een kleine shoplog voor jullie. x




Sleek Glory palet. Ik wist dat ik dit palet zou kopen. Ik wist niet of deze nog te koop was maar gelukkig wel. Mijn eerste Sleek product. In London is Sleek in goedkoper en hoef je ook nog eens geen verzendkosten te betalen. In dit palet zitten felle en nude kleuren, wat ik erg leuk vond.

Omdat mijn schooltas mijn laatste jaar niet had overleefd heb ik een nieuwe tas gekocht bij de Primark. Er staan hondjes op en hij is gebroken wit met donkerbruine accenten. Hij heeft kleine vakjes aan de binnenkant. Deze tas koste 10 pond.

Bij de Primark heb ik ook nog deze schoenen gekocht. Het zijn zwarte gympen met allemaal leuke bloemetjes. Ze zijn voor de winter en de zijkanten zijn lekker dik. 

Dit was het alweer! Wat vinden jullie van mijn aankopen?

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tas! Die schoenen zijn waarschijnlijk wel handig voor de winter :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!