dinsdag 21 augustus 2012

Personal | Persoonlijk praatje.

Goede morgen!
Normaal schrijf ik echt nooit blogpost's via mijn telefoon, maar vandaag even een uitzondering.
Zoals jullie misschien al hadden gemerkt is het even stil geweest op xminimuis, ik was namelijk stiekem op vakantie! Ook al was ons huis niet leeg, ik heb toch besloten om niks te.zeggen.
Vrijdag ben ik vertrokken naar London waar ik tot gisteren heb gezeten. We (mijn ouders en ik) gingen met de trein (wat prima te doen was!). Ik zou eerst blogpost's inplannen, maar ik had het super druk en had daardoor niet genoeg tijd. Om het even druk te houden; vanmiddag heb ik alweer een afspraak! Ik hoop dat morgen gewoon weer een blogpost online komt, want ik heb weer lekker veel inspiratie!

1 opmerking:

  1. Ik ben benieuwd naar je blogposts! Soms helpt het wel eens om er even tussenuit te zijn geweest. Dan heb je weer lekker veel inspiratie en zin om te bloggen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!