vrijdag 24 augustus 2012

Personal | NIEUWE LAY-OUT!

Even een kleine update.. Zoals jullie kunnen zien heb ik een nieuwe lay-out! De kleuren zijn ongeveer hetzelfde gebleven, maar toch wat veranderd omdat ik er soms technische problemen mee had. Vooral de indeling is veranderd. 
Ik ben er trots op en vind hem een stuk mooier en vooral beter bij mijn blog passen dan de vorige. Ik vind hem een stuk netter en gewoon beter.
In plaats van de label wolk heb ik nu buttons. Dat idee zag ik op een andere blog en ik vond het super leuk! Ik ben de hele middag met vriendjelief bezig geweest, die mijn personal blog-assistent is. Ook het blog-archief is verdwenen, omdat dat mij alleen maar in de weg stond.
Wat vinden jullie ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!