maandag 27 augustus 2012

Personal | My photo life.#7

Het is alweer twee weken geleden dat ik een My photo life heb gedaan. Ik heb twee drukke weken gehad; ik ben op vakantie geweest en daarvoor had ik het echt super druk, dus voor vandaag een extra lange versie. Om de twee maanden doe ik een My photo life, waarin ik de foto's laat zien die ik afgelopen twee weken heb gemaakt met mijn telefoon. Klik verder om de foto's van deze weken te zien. x



Kaas met een beetje brood.. Lekker lekker lekker!

Ik had dit liedje net ontdekt en hij stond al gelijk op repeat. 

Ik ging bakken! Witte chocoladetaart en pruimen cupcakes. Het recept voor de witte chocolade taart met aardbeien staat al een weekje online. 

Ik pakte een jurkje uit de kast die ik al heel lang had, maar nog nooit had gedragen en ik kwam er achter dat  hij precies dezelfde kleur had als mijn bril. Op deze foto lijkt mijn bril misschien zwart, maar hij is donkergroen. 

En ik lag er lekker relaxed bij, want het was lekker warm!

Als ik op mijn telefoon opvraag hoeveel beltegoed ik nog heb, komt dit altijd in beeld, maar op een of andere manier neem ik dit altijd heel sarcastisch op. 

Onze hond lag te genieten.

Leuk om in Friesland te wonen.. 

Onze kat sprong naast me op de stoelleuning en ik mocht ook niet meer weg..

In de trein. Volgens mij is dit die van Rotterdam naar Brussel. 



De eerste London foto's... STARBUCKS! We zijn er vier keer geweest en ik heb van drie foto's gemaakt. Van boven naar beneden: Frappucino Caramel, Rode Refresha, Frappucino Strawberry Cream. De Refresha was lekker fris met dit weer! Die heb ik ook nog in de Lime versie gehad. 

Pootje baden bij Buckingham Palace in de fontein om af te koelen.


Echt London weer: Regen! Ineens keihard! Met onweer! Even geschuild onder een afdakje..

En in de trein terug nog een Starbucks beker. Deze keer met champignonsoep. Of zoals de taxfree-man zei; SUPER MARIO SOEP! 

Een voorproefje van de shoplog; Sleek Glory palet. 

Dit at ik maandag in de trein:  BREADMAN!

De hond houd niet zo van warmte. Hij lag geplakt tegen onze koude leren stoelen. 

Ik logeerde bij mijn vriendjelief en nam als ontbijt een broodje m&m's. Hier had ik op een of andere manier heel veel zin in. 

Wat vinden jullie van mijn foto's van deze weken?

1 opmerking:

  1. HAHAHAH DAT VAN JE TELEFOON IS GEWOON ECHT LAUW.
    leuke tijd gehad in london ?

    LOVEEEEEE STARBUCKS :D

    XX myrthe

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!