dinsdag 14 augustus 2012

Personal | My photo life. #6

Het is alweer twee weken geleden dat ik een My photo life heb gemaakt, dus dat betekend; tijd voor een nieuwe! Wat gingen deze weken snel voorbij zeg. Volgens mij heb ik niet eens zo veel foto's gemaakt. Volgende week heb ik twee super drukke weken en dan zullen er weer meer foto's zijn, maar voor nu weer een wat kortere My photo life! x


De kat vond het leuk om het touwtje van mijn vest aan te vallen. Toen had ik nagels in mijn buik.. 

Laatst was de Gay Pride. Een mooie toepasselijke quote.

Altijd leuk om in Friesland te wonen.. Ahumm..

Dat moment dat je voor het eerst je vinger in je nog niet aangeraakte body butter mag steken.. 

Na mijn experiment om te zien hoeveel nagellak op je nagels kan, stond 9/10e deel van mijn stash in mijn vensterbank. Ik heb alles weer in de bak gedaan met een nieuwe logische volgorde.

Met deze buien gingen wij barbecueën.. Gelukkig geen drup gehad onder het eten, maar erna.. Wat een plensbui!

Ik keek weer wat rond op sites voor gratis samples en vond deze leuke actie van Maaslander (die nu is afgelopen). Elke 10 like kreeg een kaasschaaf, ik dacht 'waarom ook niet?' dus ik klikte en won een kaasschaaf. LACHUH!

Mooie quote.

Weten jullie nog dat fijne haarmasker van Yves Rocher? Ik dacht ik bewaar even wat voor de volgende keer.. Nee hoor, ik vond dit een half uurtje later terug in mijn oor. Something went wrong..

'HA HOND! IK HEB JE OOR!' 'Oh noo...' Hahaha!

Ik heb deze week twee keer deze mail gehad waarin ik $50.000,00 had gewonnen. Of ik deze vragen even wou invullen. Lach me elke keer weer kapot om de laatste vraag!

Soms heb ik gewoon even zin in energy drank. Dit is niet de aller lekkerste, maar het gaat er mee door..

Twee weken geleden waren er Engelse weken bij de Aldi. Engelse toffee karamel cake. Oh mijn god wat was dat lekker. *Begint weer te kwijlen*

Ik ging koken en moest van mijn vader een 'lekker toetje' kopen. Normaal hebben we dan altijd slagroom-vla of zoiets, maar deze keer ging ik lekker kinderlijk voor Danone Sprinklins (aardbeien yoghurt met smarties). Jum jum jum!

Ik vond nog meer super lekkere engelse koekjes in de kast. JAM JAM JAM! Met cranberry limonade, dat drink ik de laatste tijd echt te vaak..

Ik was bij een vriendin en daar ging we dit naar binnen werken. Die energy blikjes zijn trouwens niet van alleen die dag hoor! Ze had ook nog 6 lege staan, haha!

Kat van diezelfde vriendin. Hij zit aan een lijntje zodat hij niet kan ontsnappen (hij was in de tuin, maar alle deuren stonden open), ik kwam van de wc en hij stond me op te wachten, ik ging een meter voor hem zitten en hij kon niet bij me komen. Zielig, maar wel een grappig gezicht. 

Hoe laat het ook is, elke keer als ik van de trap af kom, ligt onze hond in de deur opening van de woonkamer me op te wachten. 

Hmmm, mijn moeder had aardbeien gekocht. Jam jam jam!

Dit was het alweer! Wat vonden jullie ervan?

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!