donderdag 23 augustus 2012

Personal | London 2012.

Zoals jullie eergisteren al konden lezen, ben ik maandag terug gekomen uit London. Ik ben vrijdag ochtend rond 9 uur vertrokken met de intercity naar Rotterdam en vanaf daar met de intercity naar Brussel en toen met de trein naar London. Een hele reis, maar het is zeker aan te raden! Prima te doen! We wouden zo veel mogelijk zien en de hitte hield ons niet tegen. Ik heb super veel gezien en vandaag een fotoverslag. x

VRIJDAG


Eerst met de intercity naar Rotterdam. Wat een bouwval is dat station..


Vanaf Rotterdam namen we de intercity naar Brussel waar we de Eurostar namen naar London. Het station waar we moesten instappen naar de Eurostar was te vergelijken met Schiphol, maar dan zonder de winkels. 


De Eurostar stopte bij St. Pancras. Ons hostel was hier ongeveer 500 meter vandaan. Hier tegenover zat het King's Cross metro station.

ZATERDAG 


CHINATOWN! Hier zijn we even doorheen gelopen toen we naar Picadilly Circus gingen. Dit was ongeveer een kwartiertje lopen. 


Bij Picadilly Circus even uitrusten op de fontein, want het was echt super warm! Veel water gedronken en in de schaduw zitten rusten. 


Bezoekje aan de Starbucks. We zijn hier vier keer geweest (wel allemaal verschillende plekken). Hier zie je de bussen en mij in het raam. 


Onderweg naar Changing Of The Guards (wat pas de volgende dag bleek te zijn) kwamen we langs standbeelden van mensen. Ik dacht dat deze zielige meneer misschien wel wat van mijn Frappucino wou.. 


London Eye vanaf het St. James Park... 


... Waar we even wat gingen drinken in de schaduw, want het was nog steeds super warm!


De Big Ben, House Of Parlements en Westminster Abbey. We stonden hier bij de London Eye, waar een rij van ongeveer twee dagen voor stond. We zijn er daarom ook niet in geweest. 


Even pootje baden bij Buckingham Palace in de fontein. Even opfrissen. Sommige kinderen waren er ook aan het zwemmen met hun kleren aan, omdat het nog steeds super warm was. 


Een eekhoorn! Die zag je wel meer in de parken, maar dit was de enige plek waar hij goed op de foto kwam. 


Bij het Diana Memorial, waar het ook super druk was, omdat je door het water loopt, wat erg verfrissend was. Een klein meisje vond het nodig om mij ook wat te verfrissen, dus spatte ze me 'even' nat. Mijn vader zei dat je er niet in kon verdrinken, maar ik wou bijna het tegendeel bewijzen.. (Grapje, ze was 4 jaar ofzo..)

ZONDAG


Zondag namen we de metro naar de Tower Bridge. De plek van de Olympische ringen. 


Nog een fotootje van de Tower Bridge, gemaakt tijdens onze derde Starbucks.. 


Tower Brigde samen met de Olympische ringen. 


St. Pauls. We zijn hier even doorheen gelopen, maar even later was er een bruiloft, waardoor sommige dingen waren afgesloten. Ik was hier namelijk al eerder geweest en toen kon je wel overal heen, maar nu was alles afgezet. 


Covent Garden. De plek van straatartiesten, de Lush en de MAC store. Voor mijn eigen veiligheid (en die van mijn bankrekening) ben ik hier maar niet naar binnen gegaan..

MAANDAG


En weer op de terugweg. Station St. Pancras. 


En weer wachten op het station in London om terug te gaan naar huis. 

Wat vonden jullie van mijn fotoverslag?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!