zondag 26 augustus 2012

Personal | Haat-liefde liedjes.

Sommige liedjes vind ik echt heel leuk om te luisteren, maar dat is wel na twee keer echt genoeg.. Of van die liedjes die je wel aan zet, maar na een halve minuut alweer uit zet. Achter sommige liedjes zit een verhaal en aan sommige heb ik gewoon echt een grote haat. Klik verder om te kijken over welke liedjes ik het telkens heb. x


Kelly Clarkson - Because Of You. Dit nummer staat echt met stipt op nummer 1. Terwijl ik dit liedje aan het luisteren was en aan het meezingen was, kreeg ik een niet zo leuk mailtje. Daarom heb ik een lichtelijke haat aan dit liedje, maar deze staat meestal hoog in mijn lijstje als ik me een beetje depri voel en zin heb om te huilen. 

Mac Miller - Missed Calls. Bij dit liedje zit geen verhaal. Ik vind het gewoon een leuk liedje, maar vind het ritme vreselijk. Als hij een beetje sneller zou gaan, zou hij een stuk vrolijker en leuker zijn. 



Anouk - Lost. Ik denk dat meer mensen dit probleem hebben met dit liedje, een leuk liedje, maar het is zo'n 'begrafenis liedje'. Als ik dit liedje hoor krijg ik toch altijd een dubbel gevoel, aan de ene kant denk ik: 'Mooi liedje!', maar aan de andere kant denk ik aan de mensen die ik kende en er nu niet meer zijn. 

Michael Jackson - Thriller. Eigenlijk heb ik een beetje haat aan alle Michael Jackson liedjes, alleen Billie Jean vind ik een beetje leuk. Sinds hij dood is hoor je zijn muziek echt te vaak. En ik vind de videoclip die hierbij gewoon nog vreselijker..

Welk liedje kunnen jullie echt niet uitstaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!