zondag 12 augustus 2012

Personal | Cash4Girls.

Wat is nou leuker dan lekker in je luie stil zitten en geld te verdienen door alleen op wat linkjes te klikken? Klinkt het al te mooi voor woorden? Nou het is wel mogelijk! Cash4Girls (of Cash4Ladies als je al wat ouder bent) is een handige site waar je geld kan verdienen door mailtjes te lezen en op banners te klikken. Ooh, en jullie kunnen mij zelfs nog wat extra geld laten verdienen.. Klik snel verder om te lezen hoe! x



Cash4Girls is, zoals ik al zei, een site waarmee je geld kan verdienen door enkel en alleen op linkjes te klikken. Je krijgt mailtjes met reclame, waar een link in staat waardoor je geld kan verdienen. Per mail kan je 1 cent verdienen, en er zijn ook nog andere acties waarmee je meer geld kan verdienen. 1 cent klinkt misschien weinig, maar je krijgt meerdere mailtjes per dag en ook elke dag staan er weer andere banners op. Als je 10 euro hebt kun je het laten storten op je rekening en kan je het lekker uitgeven.

Maar, zit hier niet wat achter? Nee, niks telefoontjes naar je huis en contracten waar je gelijk aan vast zit. Het werkt net als reclame op sites, als daar bezoekers op klikken, krijgt de site daar geld voor. Wij krijgen hiervan 1 cent (of meer) en de site de rest. Win-win situatie!


En mag ik jullie nu om een gunst vragen voor deze geweldige tip? Misschien hebben jullie de banner al gezien op mijn blog (rechts in de sidebar), als je daarop klikt en je via die link aanmeld, krijg ik €2,50 extra! En als jij lid bent, kan je deze banner ook op je eigen blog zetten en kan jij ook weer extra geld verdienen! En je krijgt ook nog een gratis lippenbalsem! Nou wat wil je nog meer?

Jammer voor de mannen, maar het is echt alleen voor vrouwen en er kan ook maar één account per huis. Dus, wil je gratis geld verdienen? Meld je dan aan via de link in de sidebar! 

2 opmerkingen:

  1. Ik ga me aanmeleden ! want het lijkt me een leuke site ! en ik doe het ook voor jou !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!