vrijdag 3 augustus 2012

Fashion | Polyvore time. #1

De afgelopen dagen heeft het weer flink geregend, waardoor je niet veel dingen kon doen. Ik heb Polyvore er weer eens bij gepakt en een paar collages gemaakt. Polyvore.com is een site waarop je leuke kledingcollages kan maken met bijna alle kleding die te koop is. Ik doe het graag als het buiten geen mooi weer is. Vandaag deel ik weer een paar collages die ik afgelopen tijd heb gemaakt. x
Comfortable but sexy. 
Dit zou ik echt zo aan kunnen trekken op een doodnormale dag. Deze outfit is sexy door de top en de clutch, maar de spijkerbroek en de muts maken het weer lekker comfortabel. 

Classic. 
Deze outfit zou ik sneller naar een feestje dragen. Ik werd gelijk verliefd op het shirt en heb het gecombineerd met een simpel zwart rokje en zwarte hakken. Om nog wat kleur toe te voegen een blauwe armband en natuurlijk nog wat mooie veer oorbellen om het af te maken. 

Demin America. 
Bijna overal is het wel te koop; kleding met de Amerikaanse vlag. Sjaals, korte broeken, maar vooral tops. Ik heb de top gecombineerd met vooral spijkerstof; een spijkerjasje met een spijkerbroek. Om alles af te te maken nog een pilotenbril, een bronzen ring, simpele oorbellen en een kastanjebruine tas. En dan nog ook nog rode Vans. Bijna al deze dingen heb ik zelf nog niet in mijn klerenkast, maar zou ik wel graag willen toevoegen. 

Summer white.
Een outfit voor een leuk zomers tuinfeestje. Een simpel wit jurkje met bruin riempje. Ik was gelijk verliefd op de rode schoenen, ruitjes en bloemetjes, super schattig! Om het bruine van het riempje terug te laten komen heb ik er een bruine tas bij gedaan en de sieraden neutraal gehouden; een lichtroze ring en zilveren oorbellen. 

Wat vinden jullie van mijn collages?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!