donderdag 9 augustus 2012

Fashion | Outfit of the day. #5

Misschien niet bij iedereen even bekend: een playsuit. Nee geen jumpsuit, maar een playsuit! Met een korte broek! Ik heb er ook een in mijn kast hangen, die ik vorig jaar heb gekocht en nog maar ongeveer twee keer had aangehad. Ik besloot hem weer eens uit de kast te halen en er een leuke outfit mee te maken, want hoe combineer je zo'n playsuit nou? Ik heb hem op een manier gecombineerd die je misschien niet snel verwacht.. Kijk maar snel verder! x


Playsuit: H&M
Zwarte gilet: H&M
Blauwe legging: V&D (Of Hema?)

Je kan een playsuit eigenlijk op best veel manieren combineren. Omdat deze erg kort is en het nog net iets te koud was heb ik mijn blauwe legging er weer bij aangetrokken (man wat word ik hiermee na gekeken als ik de hond uitlaat langs de snelweg..) die leuk past bij de blauwe bloemen die op de playsuit zitten.
Ik heb hem nu gecombineerd met een nette gilet, wat ik wel eens wou proberen en eigenlijk best leuk stond. Ik heb de gilet open gehouden voor het speelse effect.
Je zou deze playsuit ook nog kunnen combineren met een (roze of groen) vest, maar ook een blazer zou hier nog best bij passen.
Over schoenen kan je ook heel moeilijk doen. Ik heb mijn blauwe gladiator spijkerstof sandalen weer uit de kast gepakt (niet aan op de foto), maar ik heb deze playsuit ook al eens gecombineerd met zwarte hoge hakken. Slippers zouden hier ook leuk bij staan.

Hema Soft Finish foundation 02
Catrice Re-touch Light-Refelcting concealer 020 Light Beige
Bourjois Pressed powder Mineral Radiance 02 Vanille
Catrice Powder Blush C01 Colour Bomb (Revoltaire LE)
Essence Quattro 01 Ciao Bella! (wenkbrauwen)
Essence I Love Stage Eyeshadowbase
Broeckmans 48 colors eyeshadow pallet
Yves Rocher Kohl 81.Noir
Essence Get Big! Lashes Volume Boost mascara
Catrice Ultimate Colour Lipstick 140 Pinker-bell
Fancy lipgloss

En weer een hele lading makeup.. Het lijkt zo in een lijstje toch altijd veel meer dan ik op mijn gezicht heb.. Ik gebruik helemaal niet vaak foundation, maar op een of andere manier heb ik ineens super veel rode vlekken op mijn gezicht, dus heb ik hem vandaag er weer eens bij gepakt. Ook zit mijn favo lippenstift weer in het rijtje, deze keer gecombineerd met een doorzichtige lipgloss met veel glitter. Jammer genoeg ging de lippenstift hierdoor vlekken, waardoor er op sommige plekken geen lippenstift meer had.. 
Een rustige ooglook met over mijn hele ooglid een roze kleur, in mijn outer-V een blauwe kleur en in het midden nog wat groen.


Wat vinden jullie van mijn look?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!