woensdag 1 augustus 2012

Fashion | Lookbook inspiration.

Het is alweer een tijd geleden dat ik verschillende outfits van Lookbook heb gehaald om weer wat inspiratie voor mezelf en voor jullie op te doen. Lookbook.nu is een site waar mensen van de hele wereld dagelijks hun outfit op zetten, om andere mensen mee te inspireren. Ik kijk vaak op deze site rond en vandaag deel ik mijn favorieten met jullie. x





Dit is echt mijn smaak, maar zou het zelf toch niet snel durven te combineren. Alles chic, maar toch lekker comfortabel. Deze outfit is van Kristina B

Jennifer G heeft ook een leuke outfit samengesteld als je het mij vraagt. Nog lekker comfy en niet al te opvallend en met een leuk hoedje, waar ik ook gek op ben. 

Deze outfit van Lua P zal niet door iedereen worden gewaardeerd, ik vind hem er leuk uit zien maar zou hem zelf niet dragen. Een leuk gekleurd vest gecombineerd met zware kleren met leuke studs op haar broek (detail!) en een wit overhemdje. 

Misschien niet een outfit om even naar de supermarkt te dragen, maar wel een leuke outfit van Jessica R. Zoals jullie in mijn filmpje van zondag al zagen hou ik wel van fel gekleurde bikini's die je ergens door heen ziet, dus vind dit ook een leuke combinatie. Zelf zou ik hier natuurlijk wel een broek(je) bij dragen.

Nadja S heeft weer een hele andere outfit dan de anderen, maar toch weer een leuke als je het mij vraagt. Vooral de bloemen band in haar haar vind ik erg leuk en met het leren jack, met studs vind ik de outfit nog leuker. Ook nog een leuke hoge korte broek, die ik de laatste tijd ook heel leuk vind. Alleen het shirtje vind ik niet super..

DIE BLAZER! Wauw! Daniela R combineert deze blazer met een basic wit shirt en een zwarte hoge broek, zwarte hakken en een roze tasje. Weer heel anders, maar wel super leuk! Dit zou ik nou wel echt dragen. 

Cherser P heeft een leuke fel gekleurde broek gecombineerd met blauw/zwarte hakken en verder basic dingen. Leuk, als je het mij vraagt. 

Wat is jullie favoriete outfit?

3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!