woensdag 8 augustus 2012

Beauty | Yves Rocher voedend haarmasker.

Alweer een tijdje geleden heb ik een bestelling gedaan bij Yves Rocher. Ik heb toen ook een mini voedend-herstellend haarmasker met havermelk (ja ja, een hele mond vol!) gekocht. Ik heb hem gebruikt en deel vandaag mijn mening over dit product met jullie. Oftewel: Review tijd! x

Wat zegt Yves Rocher over dit product?
De boterachtige textuur van deze voedende verzorging laat uw haar optimaal profiteren van al het goede van haver. Het haar wordt intens gevoed en de haarstructuur wordt hersteld.
Het haar valt soepel en voelt zacht aan zonder dat het verzwaard wordt; de haarstructuur wordt verbeterd. Voor een weelderige haardos die straalt van vitaliteit.




Ja, wat moet je hier nou weer mee? Je hebt een zakje waar de ingrediënten op staan en dat het voor droog haar is. Ook staat er op de voorkant dat je hem 1 minuut moet laten intrekken en op de zijkant staat dat je hem 2 minuten moet laten intrekken. Er zitten trouwens geen parabenen in dit masker, maar ik zie dat alcohol aardig hoog op het lijstje staat.. 

Maar nu naar het masker zelf:
Ik ging er maar van uit dat ik het op nat haar (wel uitgeknepen) moest doen. Ik heb het in plaats van conditioner gebruikt. Ik maakte het zakje open (wat natuurlijk fout ging, dus sneed ik hem maar open met mijn scheermes die dat zelf niet heeft overleefd..) en er kwam een soort dikke conditioner uit. En ook kwam er gelijk een oosters luchtje je neus in. Een beetje een wierook luchtje. Alles kwam heel makkelijk uit het pakje en ook echt alles kwam er dus uit, zonder het pakje te moeten vermoorden. 
Ik heb het ongeveer 5 minuten laten intrekken en heb het er toen uit gespoeld en toen.. WOW! Alsof ik 3 uren lang mijn haar had geborsteld! Super glad en zacht was het! Ik droogde het af en het was nog steeds super zacht en gevoed! Ik heb niet eens serum in mijn haar gedaan, want dat had het niet nodig. 
Mijn haar voelt wel aan alsof ik er een serum in heb gedaan, want het laat wel een laagje achter om je haar, maar aangezien het een masker is voor droog haar, mag dat ook wel, maar volgens mij word het wel snel weer vet..

Plus- en minpunten:
+ Je haar wordt super zacht en gevoed. 
+ Het is een vervanger voor je conditioner EN serum!
+ Het is niet duur. (€1,80)
+ De textuur is goed om mee te werken. (Drupt niet)
- De geur is een geur waar je maar van moet houden, want hij blijft heel erg in je haar zitten. 
- Er is geen gebruiksaanwijzing.
- Laat een vettig laagje achter.

Dit fijne havermelk haarmasker is te koop voor €1,80 bij Yves Rocher. Ga jij hem ook kopen?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb deze ook al eens in mijn handen gehad! Hij lijkt me erg lekker en ik vind de verpakking echt leuk! Toch wel zonde dat ik hem toen niet heb meegenomen..

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!