woensdag 29 augustus 2012

Beauty | Sleek Glory Palette.

Vorige week heb ik in London mijn aller eerste Sleek product gekocht. Ik wist dat het daar goedkoper zou zijn en ik kan niet internetbankieren (jongerenrekening) dus kan ook geen producten via internet kopen. Ik had eigenlijk alleen nog maar goede dingen over Sleek gehoord en toen ik de persfoto's van het Glory palette zag, was ik verliefd. Die moest en zal ik kopen en dat heb ik dus ook gedaan. Klik verder voor de review. x






Het Sleek Glory palette komt uit een limited edition die speciaal is ontworpen voor de Olympische Spelen die dit jaar in London werden gehouden. In deze limited edition zaten ook nog een blush en een lippenbalsem.


Het welbekende zwarte doosje zat in het kartonnen doosje, waar ook nog een kleine folder in zat met informatie over andere Sleek producten. Ik heb voor dit palette £6,99 betaald en heb hem gekocht bij de Superdrug.
Je kan hem kopen op de Superdrug site voor: £6,99. (Omgerekend ongeveer: €8,40. Verzend die naar Nederland?) Of de Sleek site voor: €9,99. In alle Nederlandse webshops is het palette al uitverkocht.


Het palette heeft nude en felle kleuren. Dat is ook precies de reden waarom ik dit palette zo leuk vond. Bij de meeste andere Sleek paletten heb je alleen felle kleuren of alleen nude kleuren. En dan nu de kleuren van dichtbij..

Tube - Overground - Bakerloo 
District - Hammersmith And City - Picadilly

Jubilee - Platform - Northern
Circle - Victoria - Central 


Tube - Dit is een hele lichte transparante gebroken-witte kleur. Deze glimt vooral.
Overground - Een iets donkerdere versie van Tube, die ook beter gepigmenteerd is.
Bakerloo - Een nog donkerdere versie. Deze kleur lijkt meer koper met een kleine shimmer.
Jubilee - Een licht grijze kleur met een kleine shimmer. 
Platform - Een matte grijze kleur, die iets donkerder is dan Jubilee.
Northern - Een matte zwarte kleur.


District - Een matte felle groene kleur. Hij is niet donkergroen, maar ook niet lichtgroen te noemen.  
Hammersmith And City - Een matte framboos kleur. (Deze kleur is wel goed gepigmenteerd, met als District, maar ik durfde niet harder te drukken..)
Picadilly - Een mooie matte donkerblauwe kleur. 
Circle - Een matte felle gele kleur. (Grappig, ik heb in de metro op deze lijn gezeten.)
Victoria - Een super mooie lichtblauwe kleur met een ieniemienie shimmer.
Central - Een felle rode kleur zonder shimmer. 

Morgen plaats ik een FOTD waarin ik dit palette gebruik. Wat vinden jullie van dit palette?

2 opmerkingen:

  1. Ohh het pigment is erg mooi,
    ik wil nog steeds het storm palette van Sleek.

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!