zondag 8 juli 2012

Win | Ontspannend nagel pakket!

Hier is die dan; de eerste win-actie op xminimuis! Zoals jullie denk ik bijna allemaal wel weten ben ik iets meer dan een maand geleden weer begonnen met bloggen na een lange stop. Ik heb nu meer lezers dan ooit en om jullie hiervoor te bedanken heb ik een leuke win-actie voor jullie! Klik snel verder om te zien wat je moet doen om dit ontspannend nagel pakketje te winnen. x




Wat kan je winnen:
- Boek; Topnagels van Marise Hendriksma.
- Montagne Jeunesse Chocolate Masque.
- Nagel vijl set van Cosmaco.
- Essence Nude Glam nagellak in 02 Iced Strawberry Cream.




Een leuk boekje met simpele tutorials voor nail arts en inspiratie. Ook staan er nog verzorgingstips en handige websites in.


En als je toch moet wachten op tot je nagellak droog is, kan je ondertussen ook wel een maskertje op hebben.. (Wel voordat je je nagels gaat lakken aanbrengen!)


Voordat je je nagels gaat lakken kan je nog dit makkelijke setje gebruiken. Gebruik de eerste vijl om je nagels glad te maken, de tweede om ze in een mooie vorm te krijgen en de laatste om ze mooi te laten glimmen.


En als laatste nog een nude, maar toch niet super nude lakje om het af te maken.

Wat moet je doen om kans te maken op dit pakketje?
- Volg me via Bloglovin' of GFC.
- Laat een reactie achter waarin je verteld dat je meedoet.
- Volg me op Twitter en tweet: Ik maak kans op een leuk ontspannend nagel pakket van @SanneNijboer via http://xminimuis.blogspot.nl. (Laat je Twitternaam achter in de reactie.)


Meedoen kan t/m 27 juli (tot middernacht) en op 29 juli komt de uitslag online.

15 opmerkingen:

  1. Heey , wat leuk dat je een win-actie houdt! Ik doe zeker mee en ik ben heel erg benieuwd wat er allemaal in dat nagel boek staat ! Ik volg je op Bloglovin & op Twitter , ik heet BediaBuyuk hier de site : https://twitter.com/BediaBuyuk veel liefs van Bedia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze winactie is echt vet! Dan kan ik misschien dat boek toch nog hebben! Natuurlijk doe ik mee & volg ik je via GFC & Bloglovin'. Mijn twitter is @TVDCassandra .
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke winactie, maar heb het boek al dus doe niet mee..
    Het was erg leuk om de nailarts voor in het boek te maken;) Het blijft toch raar dat je je eigen hand met je nailart in het boek ziet;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom hier via een Spam je blog en zie meteen deze winactie, wow! Ik doe mee. Ik volg je nu met GFC en heb je winactie getweet: https://twitter.com/MTerveer/status/222026088904269824

    Succes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuke winactie met leuke spullen!! ik doe mee!! ik volg je op twitter en heb het getweet. en ik volg je op bloglovin xx :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heet trouwens op twitter @HartjeLindexx

      Verwijderen
  6. Heel erg leuk! Super leuk allemaal wat je kan winnen,zeg!<3
    - Ik volg je op GFC.
    - Ik volg je op bloglovin.
    - Ik volg je op twitter.
    - Ik heb het getweet ( @xmylifeasbo)

    keep my fingers crossed!(:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil echt super graag dat pakket winnen #duimen xx ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee San
    Ik doe mee omdat ik je beste vriendin ben, zegt genoeg

    Kus keet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik geef je echt geen voorrang hoor. En je hebt ook nog helemaal niks gedaan om eerlijk mee te doen, haha!

      Verwijderen
    2. Echt wel!!! Ik volg je op twitter bitch

      Verwijderen
    3. Ja, maar je niet via bloglovin' of GFC en je hebt het ook niet getweet, dan mag je pas meedoen.

      Verwijderen
  9. Oja en omdat ik een speciaal account heb aangemaakt om mee te doen

    Toedels

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WΟW juѕt ωhat I was ѕearching for.

    Came herе by seаrching for trim-sρa

    Look at my webρage :: quick cash loans

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!