zaterdag 21 juli 2012

Shoplog | 20-07-2012.

Gisteren ben ik weer eens wezen winkelen met mijn vriendin Keetje. Ik heb al eens eerder een shoplog met haar gedaan en omdat we dat beide (en jullie volgens mij ook wel), erg leuk vonden, hebben we besloten om het nog een keer te doen. Een shoplog met kleding, voedsel en natuurlijk ook makeup. x


Vorige week had Keetje een H&M bestelling gedaan via internet. Die kleding is dus (waarschijnlijk) ook nog verkrijgbaar, dus daarom hebben we deze er ook bij gezet. Er staat bij aangegeven als het van internet komt.

Witte top: €4,95 (H&M.com)
Bordeaux rode singlet (er onder): €4,95 (H&M)
Broek: €34,95 (H&M.com)

Roze top: €3,95? (H&M.com)
Short: €24,95 (Only)

Top: €9,95 (H&M)
Short: €24,95 (Only)

Zoals jullie kunnen zien had Keetje een broek en twee tops gekocht bij H&M.com. We hebben dezelfde short gekocht bij Only. Het is een hoge short, maar als je hem ook nog wilt hebben, moet je er snel bij zijn, want er sommige maten zijn al uitverkocht. De groene top had Keetje eerst gekocht, maar toen ze hem thuis paste, bleek dat hij haar iets te klein was, dus heb ik hem over gekocht, want ze was het bonnetje kwijt. Op de foto is het niet goed te zien, maar waar mijn haar in de linkerkant stopt, tot daar is de top doorschijnend. Het bovenste deel dus.

Pfff, van 10 foto's was dit echt de beste.. Op een of andere manier wou hij niet scherp stellen..

Catrice Ultimate Nail Laquer in 030 Meet Me At Coral Island: €2,49
Essence Season Of Extremes Nail Polish in 01 Little Miss Bright: €1,00 (uitverkoop-bak)
Catrice Re-Touch Light-Reflecting Concealer in 020 Light Beige: €3,99

De twee nagellak kleuren spraken me beide gewoon erg aan. De Season Of Extremes nagellak vond ik in de uitverkoop bak en de Catrice nagellak in het gewone schap. Ik had alleen een stick concealer, maar voor onder je ogen zeggen ze dat het mooier is om een vloeibare te gebruiken, dus dat zal ik eens uitproberen. Alles hierboven komt van de Kruidvat.

Twee aanstekers: €1,99
Noodles soep (garnalen versie): €0,49 

Ik had altijd een aansteker, omdat ik die altijd gebruik om mijn geurolie brander aan te zetten (het kaarsje er in bedoel ik daarmee, hè?), maar die was bijna leeg, dus kocht ik deze twee nieuwe. En ik wou al telkens heel lang weer eens noodles soep eten en deze belande dus ook in mijn mandje. Alles hierboven is gekocht bij de Xenos.

Wat vonden jullie van de shoplog? 

1 opmerking:

  1. Leuke aankoopjes! Die hoge short vind ik echt leuk :) Wel jammer dat Keetjes shirt haar niet paste, maar wel geluk dat het voor jou ging!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!